Erger dan FFI

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Fish
Moderator

Erger dan FFI

Bericht door Fish » 25 jul 2011 00:07

Ik kwam via via op dit forum terecht, een paar quotes:
Beste mensen, laten we nu niet gaan ruziën. Ik ga trouwens geen kaarsjes aansteken voor die ellendige jeugdige Sociaal Democraatjes die het slachtoffer zijn geworden van deze misdaad. Die ellendelingen zouden de nieuwe generatie leiders worden die de multi-culturele hel in Europa verergeren. Dat betekent heel wat meer dan 90 slachtoffers aan onze kant, door verkrachting, moord en beroving.
Aanhangers van de PVV spreken vol lof over de man die in koelen bloede minstens 85 jongeren doodschoot bij een jeugdkamp van de Noorse sociaaldemocratische partij.

Bron: Powned

'In dat geval is de aanslag het enig juiste antwoord op een totalitaire linkse staat waar rechtse mensen monddood worden gemaakt.' zo staat er te lezen op een forum voor aanhangers van de partij. 'Als je geen debat meer kan voeren met woorden dan maar met bommen. Hulde aan de aanslagpleger.'

Ook veel andere leden op het forum tonen begrip voor de actie van de rechts-extremistische Noor.

Twitteraars reageren geschrokken op de steunbetuigingen voor de terreuractie.

Eerder vandaag bleek dat dader Anders Behring Breivik sympathisant is van de PVV van Geert Wilders. De PVV-leider heeft de daad veroordeeld.

Enne, het kan net zo goed zijn dat die Noor een linksextremist is, zich uitlaat voor rechtse gristenfundi en daarmee de rechtse partijen ernstig wil doen schaden.. het zou zo maar kunnen. Die smerige linkserts zijn tot alles in staat om hun Linksche Gutmensch und 4e Reich veilig te stellen!

http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/sh ... hp?t=26240" onclick="window.open(this.href);return false;

Daar is FFI een vereniging nette oude heren bij. :?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.

Uncle Rat
Ervaren pen

Re: Erger dan FFI

Bericht door Uncle Rat » 25 jul 2011 02:05

Fishhook schreef:...
Daar is FFI een vereniging nette oude heren bij. :?
Dat denk ik ook.
Die lui hebben vermoedelijk boeken in de kast staan die nog fouter zijn dan die van de oudjes van FFI..

BadAssChick
Ervaren pen

Bericht door BadAssChick » 25 jul 2011 02:52

ik ben een fan van Geert Wilders ,maar echt ik schrik van de reacties van dit soort mensen ,hoe kan je zoiets goedpraten wat die Breivik gedaan heeft...dit is ect te gek voor woorden
die Breivik is niks anders dan een schofterige moordenaar die 85 onschuldige mensen de dood heeft ingejaagd,walgelijk gewoon
Je kunt niet de Ultieme Realiteit veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je deze ervaart.
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.

http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Jinny

Bericht door Jinny » 25 jul 2011 05:16

Kun je zien wat voor een gedachtegoed er rond dwarrelt op straat.
Dank voor dit inkijkje in de bruine kamer vd maatschappij Fish.

Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob » 25 jul 2011 05:34

Ik heb reeds eerder, hier vast ook wel, gesteld dat de dreiging van rechts extremistische kant welleens een belangrijkere bedreiging is voor de beschaafd samenlevende mens en de rechtstaat, dan de moslim extremistische dreiging.

Hoewel we nooit zullen weten hoeveel aanslagen in Nederland tegen gegaan zijn van elke kant, en we de aanslagen die toe worden geschreven aan Breivik niet zoveel hoeven te zeggen over de situatie in Nederland, denk ik dat dergelijke reacties in Nederland typerend zijn.

Het is hetzelfde slag mensen die moslims in het buitenland verafschuwen als ze feestvieren om aanslagen, of actie voeren tegen spotprents. Onbegrijpelijk. Tel daarbij op dat het gedachtengoed van deze mensen in minder extremistische vorm beter vertegenwoordigd is in de politiek dan de moslimfundamentalisten, dan denk ik dat ik een aardig punt kan maken.

Groet,

Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed » 25 jul 2011 06:10

Blues-Bob schreef:Ik heb reeds eerder, hier vast ook wel, gesteld dat de dreiging van rechts extremistische kant welleens een belangrijkere bedreiging is voor de beschaafd samenlevende mens en de rechtstaat, dan de moslim extremistische dreiging.
Dat idee begin ik nu ook te krijgen.
Born OK the first time

vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution » 25 jul 2011 06:11

Op FFI is de toonzetting inderdaad duidelijk anders.

Bijvoorbeeld deze reactie van Ariel:
Ariel schreef:Maar wat hij nu gedaan bereikt heeft met zijn walgelijke daad is dat mensen in Noorwegen zich van rechts gaan afkeren. Rechts wordt daar nu geassocieerd met kindermoord en ravage.
Of deze reactie van BFA:
BFA schreef:
mercator schreef:Nee ik zal geen kaarsjes branden voor de slachtoffers in Noorwegen, ik ken die mensen helemaal niet.
Ik brand wierook. Ik koop wierook in pakken van 500 stokjes, normaal gebruikt voor de slachtoffers van Islamitisch terrorisme.
Het geeft niet dat je die mensen niet kent. Een van de ergste misdaden die er kunnen zijn is daar gebeurd. Het vermoorden van kinderen. Alles is van die kinderen weggenomen, hetgeen ze hadden en al hetgeen ze nog hadden kunnen verwerven. Met alles bedoel ik niet alleen materieel, ook de keuzes die ze kunnen maken, de emoties die ze kunnen ondergaan, kennis die ze kunnen opdoen, ... Van hun dierbaren is dit ook samen met de kinderen weg.
Het is een nogal gemeleerd gezelschap daar op FFI. De één laat laat zich zorgvuldiger en genuanceerder uit dan de ander. De rode draad lijkt op FFI evenwel te zijn dat ze daar een afschuw hebben van het gebruiken van geweld.

De vraag is dan: hoe erg is FFI eigenlijk?
Laatst gewijzigd door vegan-revolution op 25 jul 2011 06:37, 1 keer totaal gewijzigd.
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest

vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution » 25 jul 2011 06:15

Rereformed schreef:
Blues-Bob schreef:Ik heb reeds eerder, hier vast ook wel, gesteld dat de dreiging van rechts extremistische kant welleens een belangrijkere bedreiging is voor de beschaafd samenlevende mens en de rechtstaat, dan de moslim extremistische dreiging.
Voorlopig gaat het hier om 1 rechts-extremistisch terreur-incident tegenover meerdere islam-extremistische terreur-incidenten in Europa (om nog maar te zwijgen over buiten Europa). Die conclusie lijkt mij daarom nogal voorbarig. Veel voor rechts-extremistisch doorgaande lieden, zoals bijvoorbeeld Geert Wilders, keuren het gebruik van geweld resoluut af.

vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution » 25 jul 2011 06:35

Blues-Bob schreef:Het is hetzelfde slag mensen die moslims in het buitenland verafschuwen als ze feestvieren om aanslagen, of actie voeren tegen spotprents. Onbegrijpelijk.
Je bedoelt hier toch hopelijk niet mee te zeggen dat het op zichzelf verwerpelijk is om het feestvieren van moslims in het buitenland om aanslagen te verafschuwen?

Het is ook veelzeggend dat bepaalde buitenlandse moslim-organisaties de aanslag in Oslo ten onrechte wilden opeisen. Deze gretigheid moet je toch zeker óók aan het denken zetten ..........

Cluny
Banned

Bericht door Cluny » 25 jul 2011 07:38

vegan-revolution schreef: De vraag is dan: hoe erg is FFI eigenlijk?
Een belangrijke vraag.
Want dat forum wordt door de topicopener negatief voor het voetlicht gebracht terwijl eigenlijk het wildersforum het onderwerp is.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.

siger

Bericht door siger » 25 jul 2011 10:19

Blijf eventjes met de voeten op de grond jongens en meisjes. Een club als FFI kan niet anders dan tot dit soort dingen aansporen indien niet leiden. Natuurlijk is er altijd erger. Maar het is omwille van dit spookbeeld dat ik FFI aangevallen heb (en aanval) net zoals ik moslimfundamentalisten aanval. En natuurlijk kan het ook nog erger dan met deze schietpartij. Maar dat het erger kan is geen excuus om reële gevaren niet te tonen of te minimaliseren.

Onze witte duif heeft trouwens haar handen vol gehad met het wissen van smerige posts. Onder meer iemand die bekende ervan te dromen een vliegtuig in een regeringsgebouw te vliegen een tijdje vóór 9/11. Maar dit heeft de censuur van de hypocrisie bijvoorbeeld wel doorstaan:

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 92#p250392" onclick="window.open(this.href);return false;
Zwartmeer@FFI schreef:Over 100 jaar kan er wel eens heel anders naar Anders gekeken worden dan nu.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 39#p250139" onclick="window.open(this.href);return false;
Mercator@FFI schreef:Ik heb die [schrijfsels van Anders B.] ook gelezen en vind ze voor 98 % correct
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 41#p250141" onclick="window.open(this.href);return false;
Ariel@FFI schreef:Ik heb de schrijfsels van Anders B ook gelezen, en hij zegt niets anders dan wat hier ook zeggen
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 05#p250405" onclick="window.open(this.href);return false;
Mercator@FFI schreef:Stel dat er een mirakuleuze ommekeer komt en de moslims worden uit Europa verdreven en de linkse ideologieën worden in de vuilnisbak geschoven dan zal Anders B standbeelden van zichzelf zien verschijnen als "wegbereider der Revolutie".
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 26#p250426" onclick="window.open(this.href);return false;
Zwartmeer@FFI schreef:De overwinnaar bepaalt de geschiedenis. En er is een dunne lijn tussen krankzinnigheid en genialiteit.
etc.....etc.....

Nazi's en haathufters. Of had ik dat al gezegd, Uncle Rat?

Edit: snel nog:
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 30#p250430" onclick="window.open(this.href);return false;
Zwartmeer@FFI
Wij eren graag onze verzetstrijders, onze helden uit de geschiedenis. Alle volkeren doen dat. Ieder volk heeft zijn eigen helden. Het punt dat ik over helden wil maken is dat een groot deel van hen psychopaat zijn. Psychopaten hebben gemiddeld meer lef, lust tot sensatie, en kennen minder angst dan niet-psychopaten. Dus is het logisch dat zij in kritieke situaties meer op de voorgrond treden. Je hebt ze dus ook nodig! Kun je wel een oorlog winnen zonder hen vraag ik mij af.
Laatst gewijzigd door siger op 25 jul 2011 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 25 jul 2011 10:53

vegan-revolution schreef:
Rereformed schreef:
Voorlopig gaat het hier om 1 rechts-extremistisch terreur-incident tegenover meerdere islam-extremistische terreur-incidenten in Europa (om nog maar te zwijgen over buiten Europa). Die conclusie lijkt mij daarom nogal voorbarig. Veel voor rechts-extremistisch doorgaande lieden, zoals bijvoorbeeld Geert Wilders, keuren het gebruik van geweld resoluut af.
Ik vraag mij toch af hoeveel geestverwanten er nu van hem rondlopen. Hij heeft een of andere ridderorde weer tot leven geroepen en daar schijnt oa ook een nederlander bij te horen.

Dit staat onder de inleiding van zijn manifest:
Onder zijn inleiding schrijft hij:

Sincere and patriotic regards,

Andrew Berwick, London, England - 2011

Justiciar Knight Commander for Knights Templar Europe and one of several leaders of the National and pan-European Patriotic Resistance Movement

With the assistance from brothers and sisters in England, France, Germany, Sweden, Austria, Italy, Spain, Finland, Belgium, the Netherlands, Denmark, the US etc.
Kan allemaal bluf zijn maar ik vermoed dat er toch hier en daar alarm bellen afgaan nu.
Laatst gewijzigd door Fish op 25 jul 2011 11:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.

vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution » 25 jul 2011 11:07

BFA veegt hier op FFI even flink de vloer met mercator aan:
BFA schreef:
mercator schreef:Ik heb idd helemaal niks tegen Islam en shariah zolang dat wordt toegepast door en op moslims in moslimgebieden. HIER in W Europa moeten we dat niet hebben en dat is nu juist het verschil dat jij niet wil zien. Ik geloof niet in "universele mensenrechten", dat is een fictie verzonnen door pseudo-filosofen 250 jaar geleden. Elke cultuur heeft zijn eigen specifieke set mensenrechten.
Je laat merken dat je evengoed tot een alliantie in staat bent met de Jihadisten. Anders B. had daar ook geen problemen mee, om zijn tuin een ogenblik een valse illusie van vrijheid te geven.
Ik moet niets van Sharia hebben en ben van het standpunt dat Sharia in Europa niet hoort. Dat weet je goed genoeg. Het enige wat je nu doet is je tactiek van steeds opnieuw intimideren bovenhalen. Tot ieder zwijgt en je stem de bovenhand voert. Intimidatie is naast zwakke en niet ter zake doende argumenten het enige middel dat je hebt.

Als je niet gelooft in mensenrechten, wat kom je op dit forum doen? Mensenrechten en ook Mohammedanen laten kiezen voor mensenrechten is de basis waarop dit forum steunt. Dit forum is een plaats voor vrijheid, daarom dat dit forum jou nooit heeft gecensureerd. Censuur komt hier ook niet, zelfs niet als je net zoals jij alle rode lijnen van dit forum overschreden hebt.

Wij rekenen op beschaving en bijhorende zelfrestrictie. Iets wat blijkbaar buiten jouw vermogen ligt.
Er is dus wel degelijk verschil tussen de ene persoon en de andere persoon op FFI. Zoals uit bovenstaande post van BFA blijkt wordt er nauwelijks censuur op FFI toegepast en worden er nauwelijks grenzen op FFI aangegeven. Ik denk dat het goed zou zijn als de moderators van FFI zichzelf nog eens flink achter de oren zouden krabben of dàt nou wel zo verstandig is.

vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution » 25 jul 2011 11:24

siger schreef:http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 41#p250141
Ariel@FFI schreef:Ik heb de schrijfsels van Anders B ook gelezen, en hij zegt niets anders dan wat hier ook zeggen
Ariel zegt echter tevens dat ze het door Anders B gebruikte geweld afwijst. Het is nogal een fundamenteel verschil of je je doel met vreedzame middelen wil bereiken of met geweld en dwang.

Verder ben ik met je eens, Siger, dat er door sommigen dingen op FFI gezegd worden die het daglicht niet kunnen verdragen. Daarom ben ik ook van mening dat het moderator-beleid op FFI te slap is. Dáár zou dus wat aan moeten gebeuren.

vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution » 25 jul 2011 11:39

Fishhook schreef:Ik vraag mij toch af hoeveel geestverwanten er nu van hem rondlopen. Hij heeft een of andere ridderorde weer tot leven geroepen en daar schijnt oa ook een nederlander bij te horen.
Het zal ongetwijfeld zo zijn dat er aanhangers van Geert Wilders rondlopen die er minder genuanceerde en vredelievende denkbeelden op na houden dan Geert Wilders zelf.

Daar schuilt inderdaad een gevaar in. Vandaar dat er niet vaak genoeg op gehamerd kan worden dat het aannemen van een noodzakelijke anti-slam-houding niet betekent dat je dan maar moet overgaan tot het gebruiken van geweld. Een anti-islam-houding kan alleen maar goed samengaan met geweldloos actievoeren en respecteren van mensenrechten. De houding die BFA op FFI aanneemt, zeg maar. Met elke andere opstelling worden alleen maar de glazen van de anti-islam-beweging ingegooid.

Plaats reactie