Nu toch het einde van de rituele slacht? Pvda is om!!!

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

lisa
Banned

Re: Nu toch het einde van de rituele slacht? Pvda is om!!!

Bericht door lisa » 17 dec 2012 14:54

Um...geld verdienen is kapitalisme, de grootste zitten in de VS...daar is het grootste deel gelovig

Gelovig? Ze doen niet wat er in de bijbel staat en je noemt ze gelovig. Alleen omdat ze halleloeja roepen. Wel heel erg mager he. Ik draag een kruis, vraag God om heel veel dingen, maar leef niet volgens Allah. Christenen eten tegenwoordig ook varkensvlees. Ze schrappen steeds meer verzen, doen wat ze zelf willen, en noemen zichzelf christen. Wat is er nog Christelijk aan je? Niks.
als je daar aangeeft atheïst te zijn wordt je gek aangekeken..de meeste atheïsten noemen zich dan ook "nothing in particular"
Natuurlijk wordt je gek aangekeken. Als iedereen Jan heet en jij heet Piet dan kijken ze je gek aan.
Dus ik weet niet waar je dat op baseert, tenzij je iedereen die niet gelooft in jouw sprookjesfiguur atheïst noemt
Jij leeft in een sprookje. De matrix. Hoop dat je in dit leven nog je nirvana bereikt.

Atheïsten handelen op basis van humanisme, verstand, techniek en wetenschap...en ja ook onder atheïsten zullen rotte appels te vinden zijn...maar voor elke atheïst 2 religieuzen (nee, aanname...verder nergens op gebaseerd)
Moslims handelen op basis van humanisme, Allah is een humanist, verstand, techniek en wetenschap. Zonder Allah geen human, geen, verstand, geen techniek en geen wetenschap.
Welcome in the real world.
Chechens - the bravest people in the world!
http://youtu.be/6bloyjV-Hhs" onclick="window.open(this.href);return false;

gerard_m
Bevlogen

Bericht door gerard_m » 17 dec 2012 14:57

In islamitische landen draait het leven van heel veel moslims om de islam. Het is een zwak verhaal om net te doen alsof ze daar alleen met Lady Gaga bezig zijn. En je ziet juist in de streng islamitische landen de meeste schendingen van mensenrechten. Die komen verassend vaak overeen met de haatdragende gedeelten van de koran en de ahadith.

Als moslims zo veel met de islam bezig zijn en de islam perfect is, zou het in moslimlanden beter moeten zijn dan hier. Maar kijk eens naar de schrijnende armoede, de uitbuiting en de discriminatie, vrijwel overal zijn dictaturen (of is een burgeroorlog aan de gang), en dan heb ik het nog niet over milieuvervuiling of terrorisme.

Iets klopt er niet. Of de islam deugt gewoon niet, of de islam is niet in staat om enig positief verschil te maken, en dan is ze dus zeker niet perfect.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)

gerard_m
Bevlogen

Bericht door gerard_m » 17 dec 2012 15:01

Allah is een humanist,

Hij schept de mensen en gaat vervolgens de 80% niet-moslims tot in de eeuwigheid martelen omdat ze de boodschap van Mohammed niet volgen.
verstand, techniek en wetenschap
Bergen als pinnen die de aarde beschermen tegen aardbevingen,
sterren zijn versieringen die zijn geplaatst in de laagste hemel,
de zon draait om de aarde en krijgt 's ochtends toestemming van Allah om op te komen,
het leven begint als een bloedklonter,
vallende sterren worden door Allah gegooid naar djinns,
vliegen hebben een medicijn op hun vleugels,
de aarde is als een tapijt uitgespreid,
....
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)

lisa
Banned

Bericht door lisa » 17 dec 2012 15:16

Ja dat hebben die moslims die de Twin Towers binnen vlogen ook gedaan, en.... met de juiste mindset. :?
Die Twin Towers dat hebben de Amerikanen zelf gedaan.
Ohh, en de grootste voorvechters van de bio industrie waren de christelijke partijen met het CDA voorop.
Wat staat er over spijswetten in de bijbel? Duidelijk.
En zeg je daar dat moslims niet roken?
Wat staat er over roken in de Koran? Duidelijk.
Als dat waar is zijn er maar weinig moslims in Nederland. Zoals boven al ergens opgemerkt, moeten we dan islamitische landen maar als voorbeeld nemen. :

Amerikaanse tabaksindustrie.

lisa
Banned

Bericht door lisa » 17 dec 2012 15:18

si

Jinny

Bericht door Jinny » 17 dec 2012 15:21

lisa schreef:
Ja dat hebben die moslims die de Twin Towers binnen vlogen ook gedaan, en.... met de juiste mindset. :?
Die Twin Towers dat hebben de Amerikanen zelf gedaan.
Lisa, ik heb het nu wel gehad met je.
Ga eerst je universitaire studie maar eens teruggeven.
Ik heb geen zin in de volgende eindeloze discussie over de 'inside job'.
Je krijgt een weekje vakantie om eerst het forum eens door te spitten op inside job op het forum waar ik je speciaal wil wijzen op de bijdragen van onze onnavolgbare Wim Wahlers.

HenkM
Superposter

Bericht door HenkM » 17 dec 2012 15:22

lisa schreef:
Je vergat nog het misbruik van kinderen, gehandicapt of niet, door geestelijken.
Geestelijken die zeggen dat ze de morele schatbewaarders zijn, omdat alleen een bijbel ethiek en 'het goede' bevat. Geestelijken die hun kudde
Dit heeft niks met de Islam te maken.
Wetenschappelijk onderlegd, zeg je?

Begrijp je niet dat ik je nog wat ammunitie gaf? Dit had jij kunnen noemen met de hel (op aarde). (ik begon met: je vergat nog .....)

Voor de rest hou ik het gezien met je. Als jij gelukkig bent met de islam: prima.
Niet getuigend van (gezond) verstand, maar dat moet jij weten. Dat mag (hier).
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)

HenkM
Superposter

Bericht door HenkM » 17 dec 2012 15:27

gerard_m schreef: Iets klopt er niet. Of de islam deugt gewoon niet, of de islam is niet in staat om enig positief verschil te maken, en dan is ze dus zeker niet perfect.
Dat klopt toch. Zoals de Somaliërs in Nederland zeggen: wij hebben geleerd dat het allemaal goed gemaakt wordt door allah. Wij hoeven nergens voor te zorgen. En dat gaat in de hele Arabische wereld zo.
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)

lisa
Banned

Bericht door lisa » 17 dec 2012 15:43

Vilaine schreef: Het leven in seculiere landen hier in het het westen is inderdaad zwaar klote. Al die voorschriften waaraan voeding en apparaten aan moeten voldoen.
Ja, zogenaamde goedgekeurde kankerverwekkende E-stoffen. Volgens wat, volgens wie ?
Hulpstoffen, kleurstoffen, conserveringsmiddelen, toegestane aspartaam. Goedgekeurde E-nummers.
Die E van Europa met die ziek makende stoffen mag mij gestolen worden. Maar succes Vilaine vertrouw vooral op je Europa en je zult de volgende vrouw met borstkanker zijn. Ik vertrouw liever Allah.
Alles wat je vroeger zo at blijkt slecht te zijn. Suiker, honing, graanproducten, vlees en ga zo maar door.
Suiker is vergif.
Meisjes moeten verplicht naar school, minimum leeftijd om te mogen trouwen, eerwraak wordt vervolgd, roken wordt je bijna onmogelijk gemaakt.
Natuurlijk moeten meisjes naar school, alleen lukt dat nooit. Veel spijbelaars, schooluitval enzovoort. Maar goed als je de hele dag zit te blowen en te paffen en uitgaat is het een beetje moeilijk om op school te verschijnen. Is er ook een minimum leeftijd om seks met vieze oude mannen te hebben of een vriend te hebben? Nee? Ja dat eerwraak vervolgd wordt is een goede zaak, eerwraak staat lijnrecht tegenover de islam. Maar om de islam een slechte naam te geven noemen atheïsten dat in 1 zin. Dat komt hen heel goed uit. Roken wordt bijna onmogelijk gemaakt? Je kan ze overal krijgen. Dus zo onmogelijk wordt het ook weer niet gemaakt.
Geen wonder dat Griekenland een groot hek heeft geplaatst op haar grens met Turkije om de enorme vluchtelingenstroom van Europa naar Iran, Pakistan, Saudi Arabië, Syrië en overige moslimlanden, waar ze volgens de Koran leven, af te remmen.

Ja, Europeanen zijn bang dat die mooie leuke mensen uit het oosten hun baantjes gaan komen inpikken. Maar ja hadden ze zelf maar hen niet moeten koloniseren en uitbuiten. Ze komen gewoon hun recht halen, en dat is hun goed recht.
What goes around comes around.

-

I

Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour » 17 dec 2012 16:36

lisa schreef:Die E van Europa met die ziek makende stoffen mag mij gestolen worden. Maar succes Vilaine vertrouw vooral op je Europa en je zult de volgende vrouw met borstkanker zijn. Ik vertrouw liever Allah.
Als ik weer van die belden uit de Sahel zie, denk ik ook steeds "Wat is Allah daar goed aan het helpen." Ik weet zeker dat er aanzienlijk meer hulp uit Europa die kant op gaat, want alles is beter dan niets.
Zelfs als schepping bewezen wordt, is Magrathea net zo waarschijnlijk als God.

Jinny

Bericht door Jinny » 17 dec 2012 16:47

Lisa heeft een week vakantie, antwoord kan dus een poosje op zich laten wachten.

HenkM
Superposter

Bericht door HenkM » 17 dec 2012 17:20

Jim schreef:Lisa heeft een week vakantie, antwoord kan dus een poosje op zich laten wachten.
Volgens mij was het eind van de discussie over ritueel slachten al bereikt.

Jinny

Bericht door Jinny » 17 dec 2012 17:29

Yep, topic op slot.

Gesloten