Jomanda vervolgd voor dood Sylvia Millecam

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty » 17 feb 2007 22:07

Fijn dat je nu een plek hebt waar je al je ellelange verhalen over Jomanda kwijt kan FE, zodat wij daar tenminste van verschoond blijven. Houden zo! =D>
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.

FE24000
Banned

Bericht door FE24000 » 17 feb 2007 22:11

Kitty schreef:Fijn dat je nu een plek hebt waar je al je ellelange verhalen over Jomanda kwijt kan FE, zodat wij daar tenminste van verschoond blijven. Houden zo! =D>
Heeft men toch nog iets geleerd.

Aan de andere kant, verschoond zal je / men niet helemaal blijven, aangezien het vervolg nog moet komen. Er loopt namelijk nog een beroep van VTDK tegen de beslissing van het OM om Jomanda niet te vervolgen, en die beslissing moet nog genomen gaan worden...

Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty » 17 feb 2007 23:33

Aangezien wij op dit forum daar niets mee te maken hebben, blijven we toch hiervan verschoond gelukkig.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

FE24000
Banned

Bericht door FE24000 » 18 feb 2007 01:08

Kitty schreef:Aangezien wij op dit forum daar niets mee te maken hebben, blijven we toch hiervan verschoond gelukkig.
Ik kan me vergissen, maar ik lees toch echt op dit forum topics als 'Jomanda vervolgd voor dood Sylvia Millecam' etc. 'Wij' op dit forum ? Dat klinkt als een gevoel van lekkere gecreeerde veilighied. 'Wij' -vs' 'Zij' - denken. Ik dacht dat alleen Jozef Rulof generaliseerde, zwart-wit dacht en niet in staat was om mensen als individueel handelende en denkende schepsels te bezien. Het lijkt mij dat je 'wij' verward met wat 'jij' vind en denkt. Of je moet even snel een marktonderzoekje gedaan hebben onder de 554 forum leden. Aan de andere kant kan het natuurlijk ook zijn dat je helderziend bent.

Cluny
Banned

Bericht door Cluny » 18 feb 2007 05:51

In ieder geval is de mate van idiotie goed af te lezen op je dichtgespijkerde propagandaforum, FrankE.
Hoe gaat het verder met de nepheks uit Tiel?
Deze rare nepreïncarnaat van de familie Roelof?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.

FE24000
Banned

Bericht door FE24000 » 18 feb 2007 07:58

cluny schreef:In ieder geval is de mate van idiotie goed af te lezen op je dichtgespijkerde propagandaforum, FrankE.
Een nieuwe druk van een woordenboek kan er blijkbaar niet bij je vanaf. Als het zo idioot allemaal is, dan zou jij je er niet druk om hoeven te maken, lijkt mij. Je reacties doen echter anders vermoeden... Ik vraag me af waarom dat is. Jomanda? Denk (bel anders even met Valkenburg of check haar website http://www.jomanda.nl ) dat ze in haar blauwe gewaad aan het skieen is in Canada. Je kent het wel, sneeuwballen gooien, iglo's bouwen, kaas fonduen en apre-skieen in de blokhut onder het gedreun van Carnaval muziek. Naast uiteraard hier en daar een ijzig wondertje verrichten. Onze Hollandse sneehaze.

Cluny
Banned

Bericht door Cluny » 18 feb 2007 08:03

FE24000 schreef:
cluny schreef:In ieder geval is de mate van idiotie goed af te lezen op je dichtgespijkerde propagandaforum, FrankE.
Een nieuwe druk van een woordenboek kan er blijkbaar niet bij je vanaf. Als het zo idioot allemaal is, dan zou jij je er niet druk om hoeven te maken, lijkt mij. Je reacties doen echter anders vermoeden... Ik vraag me af waarom dat is. Jomanda? Denk (bel anders even met Valkenburg of check haar website http://www.jomanda.nl ) dat ze in haar blauwe gewaad aan het skieen is in Canada. Je kent het wel, sneeuwballen gooien, iglo's bouwen, kaas fonduen en apre-skieen in de blokhut onder het gedreun van Carnaval muziek. Naast uiteraard hier en daar een ijzig wondertje verrichten. Onze Hollandse sneehaze.
Het woord idioot voldoet ook nog in deze tijd.
Waarom doe je geen poll op je jomanda-propaganda werkstuk van je?
Waar bezoekers hun mening en waardering voor je arbeid kwijt kunnen
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.

FE24000
Banned

Bericht door FE24000 » 18 feb 2007 08:20

cluny schreef:
FE24000 schreef:
Waarom zou men dat doen. Meningen en waarderingen waren er voldoende in het verleden op diverse forums. Of niet soms. Dus om meningen en waarderingen zit men niet verlegen, mocht je dat bedoelen. Het bedoelde forum heeft blijkbaar echter andere intenties: 'information' board, is er te lezen. Geen 'discussie' board. Maar als jij toch echt omhoog zit, dan schrijf je toch lekker thuis een opstel, of geef je mening en waardering op dit forum, of op Skepp. Dan kan je toch je ei kwijt. Althans er vanuit gaande dat dat hetgeen is waar je werkelijk op doelt, en niet een nep-beargumentatie is.
Laatst gewijzigd door FE24000 op 18 feb 2007 08:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Cluny
Banned

Bericht door Cluny » 18 feb 2007 08:34

FE24000 schreef:
cluny schreef:
FE24000 schreef: Een nieuwe druk van een woordenboek kan er blijkbaar niet bij je vanaf. Als het zo idioot allemaal is, dan zou jij je er niet druk om hoeven te maken, lijkt mij. Je reacties doen echter anders vermoeden... Ik vraag me af waarom dat is. Jomanda? Denk (bel anders even met Valkenburg of check haar website http://www.jomanda.nl ) dat ze in haar blauwe gewaad aan het skieen is in Canada. Je kent het wel, sneeuwballen gooien, iglo's bouwen, kaas fonduen en apre-skieen in de blokhut onder het gedreun van Carnaval muziek. Naast uiteraard hier en daar een ijzig wondertje verrichten. Onze Hollandse sneehaze.
Waarom zou men dat doen. Meningen en waarderingen waren er voldoende in het verleden op diverse forums. Of niet soms. Dus om meningen en waarderingen zit men niet verlegen, mocht je dat bedoelen. Het bedoelde forum heeft blijkbaar echter andere intenties: 'information' board, is er te lezen. Geen 'discussie' board. Maar als jij toch echt omhoog zit, dan schrijf je toch lekker thuis een opstel, of geef je mening en waardering op dit forum, of op Skepp. Dan kan je toch je ei kwijt. Althans er vanuit gaande dat dat hetgeen is waar je werkelijk op doelt, en niet een nep-beargumentatie is.
Het is wel bevredigend om de lezers wat extra's mee te geven door wat achtergrond-info over jou neer te zetten.
Af en toe google ik met de Millecam, FrankE en/of Jomanda.
Krijg ik weer eenzelfde shit op weer andere fora, meestal doe ik dan weer hetzelfde korte commentaartje van mij erbij.

FE24000
Banned

Bericht door FE24000 » 18 feb 2007 08:46

cluny schreef:
FE24000 schreef:
cluny schreef: Het woord idioot voldoet ook nog in deze tijd.
Het is wel bevredigend om de lezers wat extra's mee te geven door wat achtergrond-info over jou neer te zetten. Af en toe google ik met de Millecam, FrankE en/of Jomanda.
Krijg ik weer eenzelfde shit op weer andere fora, meestal doe ik dan weer hetzelfde korte commentaartje van mij erbij.
Boodschap / Boodschapper. Moeilijk onderscheid, voor sommigen. Verder klinkt het geheimzinnig . Welke 'achtergrond' info. ? Diverse Postings ? Diverse forums ? Ik zou de politie inschakelen als ik jouw was. Maar lees dan ondertussen gelijk even dit, voor je realiteits- en relativeringsperspectief:
QUACKWATCH FOUNDER BARRET -Vs- ILENA ROSENTHAL: FREE SPEECH PREVAILS
20 Nov. 2006 - Quackwatch / Stephen Barrett (who works closely with Junk Science.com whose first funding came from the Tobacco-, and now from the Pharma-, Med Device-, Cell Phone-, Oil -, Chemical Industries) and his many interwoven front groups attempt to infiltrate any health related group to force their propaganda. For years, they have waged vicious campaigns against thousands who have different beliefs than they for merely posting the words of another. To silence critics by intimidating them with expensive, energy consuming litigation. When these so-called 'quackbusters' lose in court, they up their attacks and attempt to fill the world wide web, blogs with more attacks, their viewpoint, frequently by anonymous posters, hiding behind fake names and multiple aliases, claiming expertise of hundreds of different ongoing medical controversies. Goal ? To control information, messages with which they disagree, on all media, television, radio, internet, newspapers
# QUACKWATCH ATTEMPTS TO USE WIKIPEDIA AS ANOTHER FRONT GROUP FOR THE BREASTIMPLANT-INDUSTRY
http://www.humanticsfoundation.com/wikipedia.htm
But at the California Supreme Court all 3 plaintiffs (having a history of intimidate talk show hosts, blog owners and of suing, of threatening critics with long, expensive litigation, lawsuits) lost, all 7 justices voted unanimous in favour of Ilena Rosenthal.
http://www.humanticsfoundation.com/blog.htm
# QUACKBUSTERS CRUSHED BY SUPREME COURT
Nogmaals, als het echt daadwerkelijk shit en SPAM zou zijn, dan lijkt mij dat het verwijderd zou worden. En dat is in de overgrote gevallen niet het geval. Ik vraag me af waarom jij dat hardnekkig en dogmatisch herhalend blijft uitspellen vanuit je woordenboek. Aan de andere kant, niet eens zo'n slecht idee. Een ander, nog een forum, met een gedeelte waar plek is voor discussie. Dan ben jij uiteraard, gezien je beargumentatie, de eerste die zich aan zal melden en registreren. Nietwaar ?

Cluny
Banned

Bericht door Cluny » 18 feb 2007 09:11

8)

Herman
Forum fan

Bericht door Herman » 18 feb 2007 11:13

FE 24000 schreef:
Dus als ik jouw was zou ik me ook presenteren als 'kritisch' en 'onderzoekend' Jozef Rulof schrijver, en lekker doorgaan met stukjes schrijven over Jozef Rulof en zijn 'hogere' en lagere' graden en theorien, terwijl jezelf dus..... Hoe dubbelziinniger kan je jezelf presenteren. En wat ik me dan afvraag, of jijzelf dat allemaal, je eigen gedrag, wel goedkeurt van jezelf ? Blijkbaar wel, gezien je hardnekkighied. Ik beschouw mensen als mede-mensen. Ook Jomanda.
Van hardnekkigheid kun je vooral spreken als iemand op honderden fora tegelijk dwangneurotisch zijn Jomanda-spam kwijt moet en omdat daarop vrijwel geen positieve reacties volgden uit wanhoop zelf een geheel nieuw forum wijt aan zijn in diskrediet gekomen idool.

Waar je verder op doelt: een verouderde rassenleer à la Rulof of van welke andere oorsprong dan ook is niet meer van deze tijd en daarom ook niet meer te tolereren en dat heeft helemaal niets met dubbelzinnigheid te maken. Medemensen behoren niet meer ingedeeld te worden in opwaartse gradaties gekoppeld aan raciale gedragskenmerken. Dat schijnt jouw idool blijkbaar nog steeds niet te beseffen, ook al omdat ze bij Max & Catherine in april vorig jaar nog het negationisme uit Rulofs boeken aanduidde als evolutionair proces.
Wenn die Löwen reden könnten hätten sie uns nichts zu sagen - Wittgenstein

Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty » 18 feb 2007 12:47

Om te voorkomen dat dit de zoveelste nondiscussie over Jomanda wordt en die hebben we al oeverloos mogen voeren met FE, sluit ik dit topic.

Gesloten