De varkensgriep; kanshebber voor een pandemie?

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Samante

Bericht door Samante » 28 apr 2009 11:50

Welke vormen de griep gaat aannemen weet ik niet, maar het komt wel dichtbij.
Veelvuldig handen wassen is denk ik geen overbodige luxe, omdat griep vaak via handen wordt verspreid naar ik begrepen heb. En op openbare plaatsen kunnen ziektehaarden natuurlijk overal op aanwezig zijn (roltrap, lift, grepen in openbaar vervoer, winkelkarretjes......jaja, ik kweek iedereen een beetje smetvrees aan).

En je kunt elkaar ook beter niet meer in het gezicht hoesten, een poosje niet meer zoenen, oppassen met alles dat er voor je bereid wordt in de horeca.
En een joint delen? Nou, rook die zelf maar beter helemaal op.

We kunnen maar beter voorzichtig zijn. Als de griep echt ontaardt in een dodelijke pandemie, is het fileleed en de vergrijzing natuurlijk wel opgelost en wordt het op straat gezelliger omdat we elkaar weer gaan groeten in het voorbijgaan en er worden minder gloeilampen ingedraaid.....

Primaat
Ervaren pen

Bericht door Primaat » 28 apr 2009 13:32

We kunnen het ook als een 'zegen' zien. Dit is wel een van de laatste manieren om de zwaksten tussen de sterken uit te zuiveren. Resultaat,......... Sterkere genenpoel!
"Als vleeseten een onverschillige zaak was, dan zouden de vleeseters het vegetarisme niet aanvallen. Zij worden boos, omdat ze zich reeds bewust zijn van hun schuld, maar nog niet de kracht hebben zich ervan vrij te maken"- Tolstoy

fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 » 28 apr 2009 16:06

Primaat schreef:We kunnen het ook als een 'zegen' zien. Dit is wel een van de laatste manieren om de zwaksten tussen de sterken uit te zuiveren. Resultaat,......... Sterkere genenpoel!
Zei Primaat (die zonder het te weten!) tot de zwakkeren behoorde :D
Bloemen?

Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious » 28 apr 2009 16:34

p.vroon schreef:
Fenomeen schreef:Zijn er al conspiracy theories gesignaleerd?
Waar zit jij aan te denken dan.
Het is vast het werk van de Iluminati. Die hebben de farmaceutische industrie in handen, en gaan nu weer flink geld verdienen. Met de wapen- en oorlogsindustrie hebben ze na 11 september al flink verdiend (ja, de Towers zijn ook opgeblazen door de Iluminati). Aids, kredietcrisis, Darwinisme, fluor in de tandpasta, Tsunami's en aardbevingen; het is allemaal het werk van de Iluminati :lol:

Ik moet het allemaal nog zien overigens met die varkensgriep. Sars werd ook flink drama van gemaakt, om niks. We zien wel.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)

Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen » 28 apr 2009 16:41

Devious schreef:We zien wel.
Precies, volgens mij valt er nog weinig van te zeggen.
Het is natuurlijk wel zo dat een aantal films die jij en ik goed vinden met een scenario als dit beginnen... ;)
En tegenhouden is in dit stadium al niet meer mogelijk.
Van de andere schijnt het in Mexico relatief goed eruit te zien.

PS. Die tsunami niet, die kwam door homo's.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna

Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus » 28 apr 2009 17:45

Primaat schreef:We kunnen het ook als een 'zegen' zien. Dit is wel een van de laatste manieren om de zwaksten tussen de sterken uit te zuiveren. Resultaat,......... Sterkere genenpoel!
Domme opmerking.

Een van de kenmerken van de ziekte lijkt te zijn dat het de sterken dood. (leeftijd 25-45 lopen een relatief groot risico) Overigens en van de klassieke kenmerken van de Spaanse griep.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"

siger

Bericht door siger » 28 apr 2009 18:54

Marinus schreef:
Domme opmerking.

Een van de kenmerken van de ziekte lijkt te zijn dat het de sterken dood. (leeftijd 25-45 lopen een relatief groot risico) Overigens en van de klassieke kenmerken van de Spaanse griep.
Dat is het verschil tussen een predator die achter een kudde aangaat en bijgevolg de traagste pakt, en een predator die in hinderlaag ligt en bijgevolg de beweeglijkste pakt.

Beide worden door sociaal-darwinisten opgehemeld alsof het om de prijs op een uitvinderssalon gaat, maar natuurlijk heeft de predator er geen enkel voordeel bij dat door natuurlijke selectie de resterende prooi altijd moeilijker te pakken wordt.

Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus » 28 apr 2009 19:26

siger schreef:
Marinus schreef:
Beide worden door sociaal-darwinisten opgehemeld alsof het om de prijs op een uitvinderssalon gaat, maar natuurlijk heeft de predator er geen enkel voordeel bij dat door natuurlijke selectie de resterende prooi altijd moeilijker te pakken wordt.
Een virus is geen predator en heeft totaal geen baat bij de dood van eventuele slachtoffers. Alls dit net zo werkt als de spaanse variant dan sterven mensen aan hun eigen (goedwerkende) immuunsysteem. Ik zie niet zo hoe dat de genenpool helpt.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"

fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 » 28 apr 2009 20:47

siger schreef:Beide worden door sociaal-darwinisten opgehemeld alsof het om de prijs op een uitvinderssalon gaat, maar natuurlijk heeft de predator er geen enkel voordeel bij dat door natuurlijke selectie de resterende prooi altijd moeilijker te pakken wordt.
Wakker worden!
Want dan is er voor de predator altijd weer het legioen der 'tragen'
En moet hij gewoon in dekking blijven totdat de kudde voorbijgetrokken is om dán de vervolging in te stellen :lol:

Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious » 28 apr 2009 21:09

Fenomeen schreef: Het is natuurlijk wel zo dat een aantal films die jij en ik goed vinden met een scenario als dit beginnen... ;)
Nou, ik zit nu al te fantaseren hoe ik ga overleven tussen de desolate ruïnes. Ik barricadeer mijn huis, en sla flink wat voedsel in. Bijl, voorhamer, morgenster en middeleeuws slagzwaard heb ik klaar staan (om me te verdedigen tegen de andere 'sterkeren'. Na rampen gaan veel van die lui immers plunderen en verkrachten). Alleen de shotgun en kettingzaag ontbreken nog.
PS. Die tsunami niet, die kwam door homo's.
Homoseksualiteit en vrije seks is ook het werk van de Iluminati (lang leve de Iluminati!)
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)

Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan » 28 apr 2009 22:07

Fenomeen schreef:Zijn er al conspiracy theories gesignaleerd?
Volgens mij was de oorspronkelijke planning van Bilderberg groep om tegen het einde van 2012, 80% van de mensheid uit te roeien. :twisted:

Blijkbaar zijn ze wat eerder begonnen met het test traject :evil3:
The latest bioterrorism attack by the New World Order is likely a beta test. Yes, it is a bioterrorism attack. It was a hybrid strain created from human, swine, and bird flu from North America, Europe, and Asia. It was created in a laboratory. This doesn’t happen in nature.
Laatst gewijzigd door Sebastiaan op 28 apr 2009 22:11, 2 keer totaal gewijzigd.
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious » 28 apr 2009 22:11

Shit! Wat ben ik blij dat ik lid ben van de Bilderberg groep :D

Fenomeen
Superposter

Bericht door Fenomeen » 28 apr 2009 22:16

Aan speculeren doe ik niet, het is mij nog niet duidelijk wie erachter zit.
Het is wel zo dat de Galactische Federatie al een tegenoffensief begonnen is:
een kandidaat voor Zyprexa schreef:Matthew spreekt op 26 april over de Duistere Intrige om Angst te Scheppen, Die zal Mislukken, zoals Tevoren! Galactische Federatie Is Al Aan Het Werk..

“Opnieuw hebben duistere stromingen, welke mensen op machtige posities zwaar beïnvloeden, met hun staart in de rondte geslagen met wat je kunt noemen het “doodsgerochel” van deze energie. De nieuwste strategie – in laboratorium ontworpen, gecreëerde en vrijgelaten varkensgriep virussen, zoals al eerder heeft plaatsgevonden - is opgehitst door een deel van het plan van gecontroleerde media, om dit te verklaren als een PANDEMIE! Het is verwarrend voor ons dat deze duistere geesten niet geleerd hebben door hun verachtelijke mislukkingen met SARS en daarna de vogelgriep, die beiden breed gepubliceerd werden met dezelfde wereld pandemieprognose; uiteindelijk moest de publiciteit gedwongen stoppen omdat die ziekten maar weinig doden kostten, en toen totaal met een sisser afliepen. Deze varkensgriep situatie zal hetzelfde resultaat hebben. De technologie van onze familie in andere sterrennaties heeft het vaccin geneutraliseerd dat bedoeld was om de ziekte te verspreiden, net zoals ze dat toen deden om de verspreiding van SARS en de vogelgriep te voorkomen.

Dit nieuwe duivelse plan is uitgevoerd zonder medeweten van de leiding van de regering van de VS, en dat is anders dan de vorige twee pogingen van pandemie, die gefabriceerd werden met de goedkeuring van de hoogste leden in die regering.
Bron en nog meer bs:
http://niburu.nl/index.php?articleID=20772
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna

fbs33
Bevlogen

Bericht door fbs33 » 28 apr 2009 22:40

Devious schreef:Shit! Wat ben ik blij dat ik lid ben van de Bilderberg groep Very Happy
Heb jij de antivirale middelen al toegestuurd gekregen? :lol:

Marinus
Bevlogen

Bericht door Marinus » 28 apr 2009 22:46

Plaats reactie