Coronavirus - Wuhanvirus

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

gerard_m
Bevlogen

Re: Coronavirus - Wuhanvirus

Bericht door gerard_m » 08 sep 2020 17:54

Xandernieuws schreef:Deze door de elite doelbewust in gang gezette vernietiging van de ‘oude’ economie maakt deel uit van de geplande Grote Groene Reset, waaruit een Marxistische Nieuwe Wereld Orde moet ontstaan. Belangrijk onderdeel van dit plan is het vaccineren van de hele wereldbevolking, waarmee de bevolkingsgroei tot staan moet worden gebracht, en zelfs worden omgekeerd.
een groene reset in een wereld waar de bevolking niet meer groeit, dat is best een nobel streven.
Origineel (m.u.v. de Bill Gates passage) en een stuk vriendelijker in elk geval dan de meeste andere complottheorieën die nu rond gaan.
Martin Armstrong heeft 11 jaar in de bak gezeten, dus alle tijd gehad om hem goed uit te denken.
Toch vrees ik dat ook deze complottheorie niet klopt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)

Chinaman
Ervaren pen

Bericht door Chinaman » 08 sep 2020 19:51

Ik ben persoonlijk niet zo’n fan van meerdere van de hoofdpersonen van die Davos/Bilderberg mensen... met name Soros die al vaker gehele economieën van landen in chaos gebracht heeft en het ook al 2 keer geprobeerd heeft tegen China met zijn hedgefunds... waar vele mensen in de middenstand van die landen failliet zijn van gegaan en hun spaarcentjes kwijt zijn geraakt die vaak voor hun oude dag en of voor de financiering van de studie van hun kinderen etc etc bedoeld was...

Ze hebben het over een nieuw sociaal contract, wat dat ook betekenen mag... En een meer socialere samenleving... maar als hedgefunds elites en andere van zulke gasten daarachter staan, terwijl die mijn inziens voor een groot deel verantwoordelijk zijn voor het idiote economische systeem van (electronisch) geld uit het “niks” te halen, blijf ik hierbij zeer sceptisch...
Lord Byron, in the satirical poem Don Juan, 1823: ' Tis strange - but true; for truth is always strange; Stranger than fiction

Henry II
Diehard

Re: De politiestaat Nederland in oprichting?

Bericht door Henry II » 10 sep 2020 13:14

Chinaman schreef:
09 sep 2020 18:56
@Maria

Aangezien het nog altijd een relatieve nieuwe ziekte is, is het best wel moeilijk om allemaal in the schatten...

Als we kijken naar wat doorgaans vaak het gebruik is bij ontwikkelen van vaccins, duurt dit proces vaak meer dan 10 jaar voordat het “veilig” is...

Ik hoop in ieder geval dat men niet deze vaccin gaat verplichten, omdat het allemaal zo snel gaat, en als dat wel gebeurt de stap richting politie staat er dan wellicht al is...
Zelfs als het niet verplicht wordt om een Covid vaccin te nemen, dan nog lijkt deze praktisch wel verplicht te gaan zijn voor zorg personeel. Die discussie is voor bijv. mazelen en polio nog actueel, omdat zorgpersoneel op de Veluwe niet altijd ingeënt wil worden. Die vaccinaties worden toch ook zijdelings afgedwongen, omdat je nu eenmaal niet met mazelen een patiënt kan aanraken. Je werk dus gewoon niet kunt doen. Diezelfde houding is dus wel nodig lijkt mij aangaande Covid vaccinaties. je kunt het als verpleegkundige wel weigeren, maar dan wordt je ontslagen omdat je niet je werk kan doen.
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.

Chinaman
Ervaren pen

Re: De politiestaat Nederland in oprichting?

Bericht door Chinaman » 10 sep 2020 15:49

@Henry II

Normaal gesproken wel ja, maar niet als een vaccin geproduceerd word in “warp speed”.
Trump heeft al biljoen(en) gegeven aan het bedrijf moderna en andere bedrijven voor vaccins die nog niet eens door de keuring zijn van deze warp speed vaccins trials! Dus niet normale Medical trials maar warp speed trials om het nogmaals te benadrukken....

Scotty beam me up please, the population here on this planet are idiots!

de Eu regering heeft geloof ik ook al astronomische bedragen aan farmaceutische bedrijven gegeven voor vaccins die nog niet bewezen zijn...

De farmaceutische industrie lacht zich kapot, kasssssaaaaa!!!!

https://edition.cnn.com/2020/05/01/poli ... index.html
May 1, 2020 (CNN) President Donald Trump has essentially given "Operation Warp Speed" a blank check
https://au.news.yahoo.com/eu-signs-vacc ... --spt.html
The European Commission says it has signed a contract on behalf of EU states with British drugmaker AstraZeneca for the supply of at least 300 million doses of its COVID-19 vaccine candidate.
The contract envisages an option to purchase 100 million additional doses to be distributed on a population-based pro-rata basis among the 27 EU states.
En niet lang daarna toen de buit al binnen was gebeurde er iets met dat vaccin van dat bedrijf...

Neen, daarom hoor je dus ook dat die bedrijven ”ontschendbaar” willen zijn, WTF zijn deze bedrijven koninklijk of zo??? (Indemnity laws)
https://www.rt.com/news/496801-pharma-n ... ne-effect/
Jul 31, 2020 · Unless the vaccine maker intentionally murders or injures you – willful misconduct – you cannot sue them.
https://uk.reuters.com/article/us-astra ... KKCN24V2EN
EU officials told Reuters this week product liability was among contentious points in European efforts to secure supply deals for potential COVID-19...
Nee, ik kan het niet eens zijn onder zulke omstandigheden, OOK NIET in ziekenhuizen... dan maar in ruimtepakjes die zalen in waar risico groepen patiënten zich bevinden...

Warp Speed 7 mr Sulu, Lets get the hell outta here. :mrgreen:
Lord Byron, in the satirical poem Don Juan, 1823: ' Tis strange - but true; for truth is always strange; Stranger than fiction

Maria
Site Admin

Bericht door Maria » 10 sep 2020 18:40

Chinaman schreef:
10 sep 2020 15:49
@Henry II

Normaal gesproken wel ja, maar niet als een vaccin geproduceerd word in “warp speed”.
Trump heeft al biljoen(en) gegeven aan het bedrijf moderna en andere bedrijven voor vaccins die nog niet eens door de keuring zijn van deze warp speed vaccins trials! Dus niet normale Medical trials maar warp speed trials om het nogmaals te benadrukken....

Scotty beam me up please, the population here on this planet are idiots!

de Eu regering heeft geloof ik ook al astronomische bedragen aan farmaceutische bedrijven gegeven voor vaccins die nog niet bewezen zijn...

De farmaceutische industrie lacht zich kapot, kasssssaaaaa!!!!
Er gaat idd. een enorme hoeveelheid kapitaal in om en zeker is, dat ieder zijn eigen graantje wil meepikken.
Dat is logisch en de meelopende acties en motivaties van geldzuchtigen zijn ook niet te vermijden.
Ik denk, niet dat ik dat in mijn eentje allemaal kan bevatten.
En door de globalisatie in de Sociale Media en de fantasie van velen gaat er ook een enorme hoeveelheid bullshit rond.

De websites met serieuze info en de rest zijn redelijk goed te herkennen en te onderscheiden.
En dan nog zeg ik:
Wat is waarheid?
Voor voorlopig laat ik me niet leiden door stemmigmakerij en door sensatiezuchtige praat en websites.
.
Btw. Het gaat nu toch verder richting speciaal Corona onderwerp, dus ik zal de laatste berichten verplaatsen.
"Quand Dieu se tait, on peut lui faire dire ce que l'on veut." - Sartre.
"Als God zwijgt kun je hem laten zeggen wat je wil."

appelfflap
Superposter

Bericht door appelfflap » 11 sep 2020 11:34

Chinaman schreef:
10 sep 2020 15:49
het enige verschil is dat men de verschillende fases door mekaar laat lopen en sommige landen al bestellingen geplaatst hebben.
aan de procedure en veiligheidsvoorschriften verandert er verder niets.

Chinaman
Ervaren pen

Bericht door Chinaman » 11 sep 2020 14:36

Doorgaans duurt dit gehele process meer dan 10 jaar, de phase van het op dieren testen (wat meestal 2 tot 4 jaar duurt) is al overgeslagen....

Chinaman
Ervaren pen

Bericht door Chinaman » 11 sep 2020 14:45

Verdere uitleg; Men deed eerst proeven op dieren voordat er uberhaubt eerst op mensen getest mocht worden dit was een standaard procedure die doorgaans in de veiligheidsvoorschriften was...

appelfflap
Superposter

Bericht door appelfflap » 11 sep 2020 18:30

Chinaman schreef:
11 sep 2020 14:36
Doorgaans duurt dit gehele process meer dan 10 jaar, de phase van het op dieren testen (wat meestal 2 tot 4 jaar duurt) is al overgeslagen....
bij de meesten is de basis het hele griepverhaal en waarmaken we al decennia ons jaarlijs vaccin.
covid is uiteindelijk een nichtje/neefje vd griep.

nu goed,
het vaccinverhaal is nu pure politiek waar grootmachten nu mee willen opscheppen. Ik verwacht een vaccin ten vroegste zomer/herfst volgend jaar

laat grootmachten maar opscheppen dat ze de rapste zijn

Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour » 11 sep 2020 21:56

Fauci: "If you're talking about getting back to a degree of normality which resembles where we were prior to Covid, it's going to be well into 2021, maybe even towards the end of 2021," Fauci said Friday.
Zelfs als schepping bewezen wordt, is Magrathea net zo waarschijnlijk als God.

Gerard R.
Bevlogen

Bericht door Gerard R. » 11 sep 2020 22:45

Die blijft niet lang alst aan de Baas ligt...
Alles is tijdelijk en heel iets anders dan wij denken... En eenvoud is onze sleutel.

Chinaman
Ervaren pen

Bericht door Chinaman » 12 sep 2020 03:45

appelfflap schreef:
11 sep 2020 18:30
bij de meesten is de basis het hele griepverhaal en waarmaken we al decennia ons jaarlijs vaccin.
covid is uiteindelijk een nichtje/neefje vd griep.

nu goed,
het vaccinverhaal is nu pure politiek waar grootmachten nu mee willen opscheppen. Ik verwacht een vaccin ten vroegste zomer/herfst volgend jaar

laat grootmachten maar opscheppen dat ze de rapste zijn
ik neem aan dat je verkoudheid (common cold) bedoeld... alhoewel de grootste veroorzaker van verkoudheid zijn rhinovirussen die weer een “nichtje/neefje” directe familie is van polio virussen... :wink:
griep is van de influenza virussen wat weer anders is...

Verder ben ik het met jou eens “pure politiek”

Maar goed, even terugkomend op dat bedrijf dat als eerste goedkeuring kreeg om direct op mensen te mogen testen, in de “race” (met warp speed... To boldly go where no man has gone before :mrgreen: )
Moderna heet het... het is een bedriif dat voor deze covid crisis nog nooit een product op de markt had gebracht! Het was meer een soort van “Veredelde start up” die wel veel investeringen kreeg (van allerlei rijke instanties...), maar nog nooit een vaccin heeft geproduceerd die op de (lucratieve) markt of in het openbaar te kopen is was...
https://www.forbes.com/sites/chuckjones ... atosphere/

Daarnaast gebruikt het een nieuwe techniek om een vaccin te maken, waarbij geen gebruik gemaakt word van Zieke/verzwakte en of dode virus cellen, maar mRNA techniek gebruikt...

Dus een nieuwe nog niet voorheen geziene techniek in vaccins op de markt voor gebruik op mensen, maar vreemd genoeg was juist Moderna de eerste die goedkeuring kreeg om de dierlijke trials over te mogen slaan en direct op mensen te mogen testen... Mijn inziens heel erg vreemd...
Processen die over tien jaar duurden, nu in een jaar of iets meer? En dat bij een nieuwe vaccin techniek voorheen nog nooit op mensen gebruikt??? Zal wel bij het “nieuwe normaal” horen, volkomen abnormaal mijn inziens.

Plus nog dat het plotseling een order krijgt van anderhalf biljoen dollar, niet slecht voor een bedrijf dat een nieuwkomer is op de vaccin markt... kasssssaaaaa!! Fauci en co vonden dat allemaal wel goed...

appelfflap
Superposter

Bericht door appelfflap » 12 sep 2020 08:52

Chinaman schreef:
12 sep 2020 03:45
- eerste goedkeuring kreeg om direct op mensen te mogen testen, in de “race” (met warp speed... To boldly go where no man has gone before :mrgreen:
je focust nu op 1 bedrijf terwijl er een tiental bedrijven bezig zijn met vaccins . Verschillende van die bedrijven gebruiken ook verschillende technieken.
Jansen hier is bv volautomatisch al zijn medicamenten op dat virus aan het gooien om te kijken of er eentjes misschien remt.
zo weten ze ondertussen wel enkele dingen, bv bloedverdunners helpen op de IC
wel bij het “nieuwe normaal” horen, volkomen abnormaal mijn inziens.
deze toestand is ook abnormaal.

Chinaman
Ervaren pen

Bericht door Chinaman » 12 sep 2020 11:14

Klopt, dat komt omdat Moderna het eerste bedrijf was waarvan de autoriteiten het toelieten om de normale protocollen die voorheen golden te mogen verbreken...
Plus nog eens dat ze zo’n dikke order hadden binnengesleept...

Nu hollen de andere farmaceuten ook met warp speed rond en hoopt men volgend jaar al dus een vaccin te hebben, terwijl dit doorgaans over 10 jaar duurde....

Chinaman
Ervaren pen

Bericht door Chinaman » 12 sep 2020 12:29

https://www.msn.com/en-us/health/medica ... r-BB158szB
In 2016, the government of the Philippines began a massive campaign to inoculate nearly 1 million schoolchildren with the first vaccine for dengue fever. ..........

Sanofi, the French pharmaceutical giant, had worked on the vaccine for 20 years.........

In children who had never been exposed to the dengue virus, the vaccine created antibodies that actually appeared to worsen the disease if the youngsters were later infected, he said. Indeed, young children who received the vaccine and later caught dengue were more likely to be hospitalized with severe illness than those who hadn’t been vaccinated.

...... About a year and a half later, Sanofi announced that it had found evidence that the vaccine did in fact increase the risk of hospitalization in children with no prior exposure, and the program was halted.

.........The government revoked the license for the vaccine. It also filed criminal charges against Sanofi officials and former and current Philippine health officials........

Halstead fears something similar could happen if a COVID-19 vaccine is rushed.

“There’s enormous pressure to come up with a vaccine,” said Halstead, 90, who has written an unpublished paper on challenges facing the creation of a COVID-19 vaccine. “This, unfortunately, is a complicated virus, and it’s going to require more care. That’s why it’s so important to remember history."
Dit was dus in 2016 nog niet zolang geleden.... en ik ben het met die Dr Halstead eens... warpspeed voor vaccins kan heel erg gevaarlijk zijn...

Plaats reactie