Boycot Michael Jackson

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Ken Yehuwdiy
Forum fan

Re: Boycot Michael Jackson

Bericht door Ken Yehuwdiy » 14 mar 2019 20:52

Ik vind het frappant dat men via de media feitelijk wordt gesommeerd om als rechter op te treden betreffende een zaak waar niemand behalve dader en slachtoffers het fijne van weten. Wel blijft het apart dat Michael Jackson zo graag kinderen in zijn bed had. Daarom denk ik dat hij schuldig is.

Overigens was Michael Jackson JG, dus voortaan de deur maar in hun gezichten slaan. :D
'....maar híj is Jood die het in het verborgene is, en dát is besnijdenis, die van het hart is' Saul van Tarsus

'...de dag van de dood is beter dan de dag dat iemand geboren wordt.' Salomo, de zoon van David.

Gerard R.
Bevlogen

Bericht door Gerard R. » 15 mar 2019 11:31

Ken Yehuwdiy schreef:
14 mar 2019 20:52
Ik vind het frappant dat men via de media feitelijk wordt gesommeerd om als rechter op te treden betreffende een zaak waar niemand behalve dader en slachtoffers het fijne van weten. Wel blijft het apart dat Michael Jackson zo graag kinderen in zijn bed had. Daarom denk ik dat hij schuldig is.

[..]
Ik vond vroeger niets zo romantisch als met een radio in bed liggen en luisterend in slaap vallen.
Speelgoeddieren ook hardstikke fijn. Ik heb geen idee of hij schuldig was. Misschien heel kinderlijk en eenzaam en voelde hij zich bedreigd door de platenbaas-contracten?!
Alles is tijdelijk en heel iets anders dan wij denken... Niets aan te doen...

The Black Mathematician
Ervaren pen

Bericht door The Black Mathematician » 17 mar 2019 04:00

Boycotten van Michael Jackson komt op mij over als een poging tot Damnatio Memoriae. Ik neig er overigens naar de beschuldigingen te geloven, dus het is niet dat ik dit als een soort van fanboy schrijf.
Shut up Murdock, crazy fool!

Bonjour
Site Admin

Bericht door Bonjour » 17 mar 2019 07:13

Aan het eind van het jaar hebben we weer de top 2000. Gezien de cijfers van kinderen die misbruikt zijn, weten we dat er veel luisteraars zullen zijn die moeite zullen hebben met de MJ nummers. Ik ben blij dat ik niet in de organisatie ervan zit, want het is een hele vervelende keuze. Misschien is het dan wat overgewaaid, maar het blijft een punt.
Ik was gisteren in een winkel waar MJ gedraaid werd. Daar is MJ dus nog onderdeel om geld te verdienen. Kan dat?
Zelfs als schepping bewezen wordt, is Magrathea net zo waarschijnlijk als God.

appelfflap
Superposter

Bericht door appelfflap » 17 mar 2019 09:57

Bonjour schreef:
17 mar 2019 07:13
Daar is MJ dus nog onderdeel om geld te verdienen. Kan dat?
uiteraard
de 1e stap is de mens en artiest van mekaar loskoppelen
nu alles verbieden/Verbnietigen/schrappen/... wat die mens ooit gedaan heeft is neit meer of minder als een vorm van boekverbranding en iemand volledig uitwissen.

de top 2000 draait om muziek en als je eerst alle artiesten meot gaan screenen of ze zich goed gedragen hebben dan blijver er neit zoveel meer over.
Zelfs Lennon had naar 't schijnt vrij losse handjes = beatles ook maar schrappen?

Maria
Moderator

Bericht door Maria » 17 mar 2019 14:20

Nu wil ik slavenhandelaren en massamoordenaars ter meerdere eer en glorie van het vaderland niet vergelijken met kindermisbruik nu in deze tijd.
Maar toch moet ik onwillekeurig denken aan de pogingen tot "beeldenstorm" van het afgelopen jaar.
En dat wereldwijd
'Het is een botsing van culturen'
Eens zal Michael Jackson ook geschiedenis zijn en zal dit verhaal met wisselende gedachten bekeken worden.
"Quand Dieu se tait, on peut lui faire dire ce que l'on veut." - Sartre.
"Als God zwijgt kun je hem laten zeggen wat je wil."

Plaats reactie