Per direct downloadverbod!

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

HenkM
Superposter

Re: Per direct downloadverbod!

Bericht door HenkM » 16 apr 2014 09:28

Peter van Velzen schreef:
Zoals nu al voor de meesten het mooie geluid van een plaat onbekend is. Zoveel mooier dan een CD.
Het nadeel van een clip is dat je moet blijven kijken, en er niets anders bij kunt doen. Zoals het beantwoorden van discussiepunten. Maar het heeft zeker wel een zekere charme. Door die clips heb ik tenslotte ook kennis kunnen maken met Janine Jansen.(figuurlijk)
Denkfout! Je hoeft niet naar een clip te kijken net zo min als je naar een schilderij hoeft te kijken, of dat je naar dansende mensen hoeft te kijken, Kijken is optioneel. Het is het luisteren dat niet te voorkomen valt. Vandaar dat ik vaak een koptelefoon op heb, om andere mensen niet te storen, maar geen schermpje om het beeldscherm nodig heb, om andere te beschermen tegen het afleidende beeld, Ik kan van dat extra's genieten, maar het hoeft niet!
Dan kun je beter naar Spotify luisteren.Veel betere kwaliteit.
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)

Hiëronymus
Ervaren pen

Re: Per direct downloadverbod!

Bericht door Hiëronymus » 03 mei 2014 22:01

Bij een dienst als Spotify is wel het probleem dat je het recht om een liedje te spelen alleen hebt zolang je blijft betalen en de platenmaatschappij met Spotify blijft samenwerken. Bij een gekochte cd of een download is dat niet mogelijk. Daarnaast is het lastiger om muziek van Spotify in de auto te luisteren, dat kan slechts via bluetooth (toegestane manier) of door Spotify op te nemen (vermoedelijk niet toegestaan).

Plaats reactie