We Might Be Living In Higher Dimensions…But Our Senses Can’t Tell Yet

Hier kan gedebateerd worden over de nieuwste ontwikkelingen in de wetenschap.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Petra
Superposter

We Might Be Living In Higher Dimensions…But Our Senses Can’t Tell Yet

Bericht door Petra » 05 feb 2019 05:07

Hij legt het verschil in het ervaren van verschillende dimensies erg goed uit.
Vraag me wel af of het echt mogelijk gaat worden om... die YET, die doet 't 'm :lol:

Er zijn mensen die zeggen dat ze vier of vijf dimensies ervaren, maar hoe ze dat dan zouden kunnen aantonen?

Braver dan the braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned

heeck
Superposter

Re: We Might Be Living In Higher Dimensions…But Our Senses Can’t Tell Yet

Bericht door heeck » 06 feb 2019 12:06

Petra schreef:
05 feb 2019 05:07
Hij legt het verschil in het ervaren van verschillende dimensies erg goed uit.
Vraag me wel af of het echt mogelijk gaat worden om... die YET, die doet 't 'm :lol:

Er zijn mensen die zeggen dat ze vier of vijf dimensies ervaren, maar hoe ze dat dan zouden kunnen aantonen?
Dat hoeven ze niet aan te tonen omdat het om spirituele overtuigingen en dimensies gaat waar je niet heen kunt gaan maar een ander wel in kunt meeslepen.
Vaak ook hebben daar de onwaarneembare entiteiten zoals aartsengelen, overledenen en het "hogere zelf" hun onderdak.
https://www.wanttoknow.nl/inspiratie/in-elke-situatie-het-hogere-perspectief-waarnemen/ schreef: . ..
. .
Maar de kopieën van jullie multidimensionale ZELF die in de 3D Matrix inlogden om Gaia te helpen, zijn gevangen geraakt in de schijnwerkelijkheid. dat van wat ze geleerd hebben te denken, dat de werkelijkheid is… Als je dus uit deze matrix wilt uitloggen, is het nodig om:

Je te realiseren dat de 3e dimensie NIET werkelijk bestaat.
Herinner je dan je multi-dimensionale ZELF
Download je multi-dimensionale ZELF in je lichaam, je ‘aardevoertuig’.
Laat het Galactische Licht jouw multi-dimensionale werkingsysteem activeren.
Verbind en integreer dat multi-dimensionale systeem in je stoffelijke ‘computer’-hersenen.
Laat jouw multi-dimensionale ZELF de controle van het besturen van je ‘aardevoertuig’ overnemen
. . .
. .
Het onderscheiden van de verschillende onverifieerbaarheden kan het best aan Sisyphus worden overgelaten omdat geen onderscheid aantoonbaar is.

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
http://skepp.be/nl/rare-apparaten/alfabetisch/full

dikkemick
Ontoombaar

Bericht door dikkemick » 07 feb 2019 02:11

Petra schreef:
05 feb 2019 05:07

Dat kunnen ze dan ook niet. Maar mochten ze het kunnen zijn ze welkom om dat bij Neil uit te komen leggen en aan te tonen.
En ik vind dat je er open voor moet staan maar dan wel op de wijze die werkt en waar we inmiddels aan gewend zijn: De wetenschappelijke methode.
Mensen voelen te veel en denken te weinig kritisch.
Ook de wetenschap doet onbegrijpelijke onvoorstelbare uitspraken: We leven misschien wel in een parallel universum. Maar vooralsnog blijft ook dit bij speculatie. Weliswaar goed onderbouwde speculatie, maar voorlopig nog geen feit.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Philip K. Dick

Petra
Superposter

Bericht door Petra » 07 feb 2019 03:04

heeck schreef:
06 feb 2019 12:06

Het onderscheiden van de verschillende onverifieerbaarheden kan het best aan Sisyphus worden overgelaten omdat geen onderscheid aantoonbaar is.

Roeland
:lol:

Mijn magische bovenkruispel toch weer...
Hoe je het allemaal bij mekaar tovert, ik zit weer zo vreselijk te schuddebuiken dat ik bijna zou vergeten dat je zo verschrikkelijk langzaam leest. Al gun ik je uiteraard van harte je (lees) genoegens en ben ik heus wel zo leuk om een steentje bij te dragen.
Met dweperige knuffeltjes van je amechtige onderkruipseltje.

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."

Petra
Superposter

Bericht door Petra » 19 feb 2019 03:48

String theory & extra dimensie

https://www.sciencedaily.com/releases/2 ... 164824.htm
In their article, the scientists propose a new model with dark energy and our Universe riding on an expanding bubble in an extra dimension. The whole Universe is accommodated on the edge of this expanding bubble.

Petra
Superposter

Bericht door Petra » 23 feb 2019 07:21

En nu hebben we d'r ook nog een parallel spiegeluniversum bij. :roll:

https://www.volkskrant.nl/wetenschap/we ... ~b71a103a/
Welkom in het spiegeluniversum waarin de tijd achterstevoren verstrijkt en alles is opgebouwd uit antimaterie

Plaats reactie