Scriptieonderzoek naar communicatie filosofie

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
JelleB

Scriptieonderzoek naar communicatie filosofie

Bericht door JelleB » 29 sep 2011 13:23

Voor mijn afstudeerscriptie (Media Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam) onderzoek ik de marketing en communicatiemogelijkheden van een filosofie. Voor de hierbij behorende enquête zoek ik mannelijke respondenten tussen de 45 en 65 jaar oud.

Ik ben er erg mee geholpen als u de tijd zou willen nemen om de enquete in te vullen.
De enquête is hier te vinden: http://www.thesistools.com/web/?id=212139 .

Bij voorbaat hartelijk dank.
Jelle Berghuis

a.r.

Re: Scriptieonderzoek naar communicatie filosofie

Bericht door a.r. » 29 sep 2011 13:59

Voor de hierbij behorende enquête zoek ik mannelijke respondenten tussen de 45 en 65 jaar oud.
Waarom alleen mannen, als ik vragen mag?

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 29 sep 2011 16:41

JelleB schreef:Voor mijn afstudeerscriptie (Media Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam) onderzoek ik de marketing en communicatiemogelijkheden van een filosofie. Voor de hierbij behorende enquête zoek ik mannelijke respondenten tussen de 45 en 65 jaar oud.

Ik ben er erg mee geholpen als u de tijd zou willen nemen om de enquete in te vullen.
De enquête is hier te vinden: http://www.thesistools.com/web/?id=212139 .

Bij voorbaat hartelijk dank.
Jelle Berghuis
Welkom Jelle,

Zoek je amateur- of echte filosofen? En met echte bedoel ik mensen die afgestudeerd zijn als filosoof.

Groeten,

Piet
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

JelleB

Bericht door JelleB » 30 sep 2011 09:27

@ a.r. Dat is een beslissing van mijn opdrachtgever waar ik niet aan kan tornen.

@ PietV Dank. In principe is het niet bepaald van belang of de respondenten filosoof zijn (proffessioneel danwel amateur). De reden dat ik de enquête hier heb geplaatst is de link met het onderwerp. Thats all.

Plaats reactie