Christelijk Informatie Platform

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

malou
Forum fan

Re: Christelijk Informatie Platform

Bericht door malou » 30 mei 2011 14:59

:shock:
zie ik nu ook :Huib is weg.
een christen dit keer....nou nou....

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 30 mei 2011 15:01

Van gekke huib zijn intussen alle bijdragen gewist in het topic van ds. Craig.
Iets van 40 bijdragen.
Huib mag hier zijn mening geven over zoveel censuur. We gaan Songa om advies vragen :wink:
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

Jinny

Bericht door Jinny » 30 mei 2011 15:25

Ik heb Huib al diverse keren naar hier uitgenodigd, maar hij durft niet schijnbaar.

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 30 mei 2011 15:34

Jim schreef:Ik heb Huib al diverse keren naar hier uitgenodigd, maar hij durft niet schijnbaar.
Ik zie dat Huib om 15.23 uur nog heeft gereageerd. Maar al zijn andere reacties zijn verdwenen in het crea topic.
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

Jinny

Bericht door Jinny » 30 mei 2011 15:39

Zag ik ook juist, hij gebruikt naar zeggen een ander emailadres.

Overigens staan mijn berichten nog wel om een of andere reden.

malou
Forum fan

Bericht door malou » 30 mei 2011 16:01

maar hij is er nog steeds.....
weliswaar in het voorportaal van de hel.
ook bij andere topics zijn al zijn reacties weggehaald.....
zonder berichtgeving of waarschuwing vooraf.
het is toch godgeklaagd..... :(

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 30 mei 2011 18:24

Jim schreef:
Overigens staan mijn berichten nog wel om een of andere reden.
Misschien hebben ze gekeken naar de inhoud. Huib schrijft vaak hetzelfde. Eén bericht volstaat.

Jinny

Bericht door Jinny » 30 mei 2011 18:26

Misschien, ik zal wel wat harder gaan schrijven morgen.

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 30 mei 2011 18:31

Jim schreef:Misschien, ik zal wel wat harder gaan schrijven morgen.
Morgen zijn de mod's weer actief. Ik denk dat ze moe zijn van al het berichten wissen.

petals
Ervaren pen

Bericht door petals » 31 mei 2011 10:09

hey welkom Malou, ik ben hier ook terecht gekomen na een ban van een ander geweldig forum, ontdekislam. Zo komen we nog eens ergens vind je niet ;-)??

malou
Forum fan

Bericht door malou » 31 mei 2011 11:26

nieuw reglement bij CIP... :lol:

**iedere week worden er op CIP.nl ongeveer duizend reacties geplaatst bij artikelen. Om de kwaliteit van reacties te verbeteren heeft de redactie besloten om een nieuw beleid te voeren ten aanzien van reacties. Hier zijn enkele spelregels voor opgesteld.

* De reactie moet in directe zin betrekking hebben op de inhoud van het artikel.
* Reageren op andermans reactie is niet toegestaan.
* Plaats niet meer dan 1 reactie bij een artikel.
* De redactie behoudt zich het recht reacties te verwijderen.
* Reageer kort. ***

geen discussies meer dus...... [-X

Cluny
Banned

Bericht door Cluny » 31 mei 2011 12:17

Ik denk dat het optreden van de schreeuwchristen uit Hoogvliet ook e.e.a. heeft bijgedragen.
Jim, kennelijk heb je heel veel moeite met lezen?Als je uit mijn bericht dit opmaakt dan heb je van een uitgestoekn hand en de oproep om met elkaar te leven met liefde en respect voor elkaar niets maar dan ook helemaal niets begrepen.Ik heb nergens beweerd dat religieuzen beter lief hebben dan niet religieuzen.Ik ben trouwens niet religieus maar gelovig en dat is wat anders.Mijn oproep is juist lief hebben hoewel ik bij mezelf constateer dat leif hebben vaak tekort schiet bij me.Dus hoe jij tot jouw conclussie komt is me echt een raadsel?Verder is je reactie er eigenlijk een van dat je atheïsme verheft boven gelovigen ja en dat zal ons vast niet nader tot elkaar brengen denk jij van wel?
huib, Hoogvliet | 31-5-2011 10:09:43
Tournus, Ik vind wat er in het artikel staat dermate mager dat ik me van een oordeel onthoud, er zou wat meer moeten zijn uitgewerkt wat er precies bedoelt wordt.Ik denk ook niet zozeer dat atheïsten het zien als een vraagstuk maar voor een christen is het dat wel.Van ons wordt verlangd dat we het begrijpen en dat we moeten nadenken wat het betekend en hoe we er mee om kunnen en moeten gaan.
Verder vraag ik me af of het niet bewezen van God moet leiden tot Hij is er niet?Zijn we door de eeuwen heen er niet vaker achter gekomen dat er iets was waar we het bestaan niet van wisten?Juist door te zoeken en te willen vinden(vooral dit laatste) hebben we veel gevonden en ontdekt.Zeevaarders waren bang van de aarde te vallen, toch fijn dat er zijn geweest die toch steeds wat verder durfden gaan toch?
huib, Hoogvliet | 31-5-2011 10:16:22
of denk je Tournus dat we nu op de peik van ons kunnen staan en dat er nooit meer iets ontdekt gaat worden?Hou jij je nou maar open voor de mogelijkheid dat er ook een God is dan zou het zomaar kunnen gebeuren dat je die zult ontdekken.Het mooie is nl. ik ken die God al, en dat is fijn voor mij dank je,maar ik weet van die God dat zij die Hem echt zoeken Hem ook echt vinden.Kijk als jij echter al je kaarten zet op je eigen verstand dan zul je ook niet verder komen dan de grenzen van jouw verstand.En die grens kan best heel ver weg liggen, ik ken je niet dus dar weet ik niets van,maar die grens is er wel bij je.Helaas ligt God voorbij die grens.Mooi is echter weer dat Hij best binnen onze grens wil komen.Maar het is aan jou of je Hem bij de grens wegstuurd of dat je de slagboom omhoog doet en zegt welkom!
huib, Hoogvliet | 31-5-2011 10:22:01
Verder heb ik uit reacties begrepen dat die dominee in gesprek is op freethinker dus de man roept maar niet wat maar is het gesprek aangegaan en dat is wat ik nogal mis bij jou.Je roept iets en zet je af tegen mensen hier maar een echt gesprek ga je niet aan.Dat is erg jammer maar kennelijk een grens bij je.Ga naar freethinker en ga met die ds. in gesprek.Waarschijnlijk heeft hij ook wel een prive e-mail waarin je dat ook kunt doen en al je vragen kunt stellen.Doe dat eens i.p.v. hier wat kreten te spuien.
huib, Hoogvliet | 31-5-2011 10:25:27
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.

Cluny
Banned

Bericht door Cluny » 31 mei 2011 12:19

Deze reacties zijn gewist en het lijkt erop dat CIP einde verhaal is.
Christenen zijn intellectueel oneerlijk.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 31 mei 2011 12:53

Cluny schreef:Ik denk dat het optreden van de schreeuwchristen uit Hoogvliet ook e.e.a. heeft bijgedragen.
Het was inderdaad een overkill aan Huib. Maar ook de komst van vele vrijdenkende burgers was natuurlijk een groot probleem. Na de oproep van Biemer kwamen ze massaal naar dit gedrocht van een informatie platform.

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 31 mei 2011 12:55

malou schreef:
geen discussies meer dus...... [-X
Het forum in de stijl van de Pravda. Reacties mogen alleen als de applausmachine ze herkent.

Plaats reactie