Klopt dat wel?

Hier kun je links naar relevante websites posten, graag met een toelichting erbij.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
DeeDee

Klopt dat wel?

Bericht door DeeDee » 22 jan 2011 09:09

http://www.kloptdatwel.nl/

Staat er al een link naar deze website op dit forum?

Deze site wordt door mij gewaardeerd omdat ik de bedenkers van complotten, hun aanhang en hun motieven, erg interessant vind.

http://www.kloptdatwel.nl/2011/01/15/2e ... -nienhuys/

Jinny

Re: Klopt dat wel?

Bericht door Jinny » 22 jan 2011 10:28

Site werkt niet bij mij.
Mandrake en Konqueror

DeeDee

Bericht door DeeDee » 22 jan 2011 10:34

Jim schreef:Site werkt niet bij mij.
Mandrake en Konqueror
Bij mij werkt de link wel maar ik zie nu trouwens dat ik bedenkers van complottheorieen had moeten schrijven in plaats van bedenkers van complotten; ik bedoel dus de mensen die de verhalen de wereld inhelpen en daar een of ander belang bij hebben.
Laatst gewijzigd door DeeDee op 22 jan 2011 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Jinny

Bericht door Jinny » 22 jan 2011 10:36

DeeDee schreef:
Jim schreef:Site werkt niet bij mij.
Mandrake en Konqueror
Bij mij werkt de link wel maar ik zie nu trouwens dat ik bedenkers van complottheorieen had moeten zeggen in plaats van complotten. Ik bedoel natuurlijk de mensen die de verhalen de wereld inhelpen.
Pagina blijft leeg.
Website waarschijnlijk geoptimaliseerd voor Windows Explorer.

Met andere woorden, brakke software en luie ITers.
Heb al geen zin meer in de link.

Cluny
Banned

Bericht door Cluny » 22 jan 2011 10:46

Toch is die link wat extra moeite waard.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.

DeeDee

Bericht door DeeDee » 22 jan 2011 10:50

Jammer, vooral de filmpjes met de sprekers die op het Skepsis congres te horen zijn, zijn echt de moeite waard. :)

Maar misschien waren die filmpjes vorig jaar al op deze website geplaatst en heb ik dat gemist.

Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine » 22 jan 2011 13:13

Met Firefox doet de link het uitstekend. Inderdaad leuke artikels.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.

Jasper
Ervaren pen

Bericht door Jasper » 10 mei 2011 23:28

Inderdaad een goede website. Vandaag vond ik daar deze video die ik het melden waard vind:

How not to be stupid

En de website werkt zonder problemen met Chrome op Ubuntu en Chrome op Windows.
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.—Philip K. Dick

MaartenKoller

Bericht door MaartenKoller » 11 okt 2011 21:24

Wat leuk om hier positieve reacties te lezen over onze website!

Even over de vragen: de filmpjes waren op het moment dat deze berichten werden geplaatst nieuw. Het waren registraties van het Skepsis Congres van 2010 wat over complotten ging.
Dit jaar zal ons congres over 'brein en illusie' gaan zie, http://www.kloptdatwel.nl/2011/09/21/sk ... n-illusie/" onclick="window.open(this.href);return false; . We gaan proberen dit jaar met twee camera's te werken om een wat mooiere registratie te maken. De opnamen zullen vervolgens weer op Kloptdatwel te vinden zijn.

Verder is de site niet geoptimaliseerd voor Windows Explorer. Een file browser heeft vaak ook nogal wat moeite met alle html en php ;). Van Internet Explorer ben ik overigens ook geen fan.
Het is gewoon een simpele Wordpress installatie (draaiende op een Linux server) met een theme eroverheen, niets bijzonders dat eigenlijk op Konqueror wel zou moeten werken (werkt het nog steeds niet?).

Van de andere kant, zojuist werkte bij mij op Chrome (win7) twitter.com niet terwijl het op Firefox wel werkte. Soms is er gewoon even een glitch in the Matrix ;). Wel grappig trouwens om een zin met 'luie ITers' te eindigen en de volgende met 'heb al geen zin meer' te beginnen, leuke humor heeft men hier, ik mag dat wel! (Dit is humoristisch bedoeld hoor, ik heb zelf vaak genoeg precies dezelfde reactie).

a.r.

Bericht door a.r. » 11 okt 2011 21:47

Hartelijk welkom Maarten, leuk dat je hier komt kijken, jullie site staat al een poosje onder mijn favorieten, moet wel bekennen dat ik het momenteel nogal druk heb en dat ik al blij ben dat ik Freethinker nog kan volgen, dus oa jullie site schiet er een beetje bij in! Ben je van een poosje te blijven of is het slechts een nieuwsgierig bliksembezoek? :) Overigens zal ik zeker proberen om aanwezig te zijn op 22 oktober.

Jinny

Bericht door Jinny » 11 okt 2011 21:58

Ik heb het sindsdien niet meer geprobeerd.
IE heb ik niet eens, zal het eens proberen onder Opera

MaartenKoller

Bericht door MaartenKoller » 11 okt 2011 22:06

@a.r.: Helaas een bliksem bezoek. Zoals je zelf druk bent met het volgen van Freethinker, zo ben ik druk met het volschrijven van Kloptdatwel (of coordineren dat anderen dat doen ;)).

Ik googelde onze site even en toen zag ik hier deze reactie, kon het niet laten even te reageren :)

a.r.

Bericht door a.r. » 11 okt 2011 22:11

Jammer :( !....Maar ja, je weet dit forum nu wel (terug) te vinden!
Pas maar op, want het werkt nogal verslavend! :mrgreen:

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 11 okt 2011 22:22

MaartenKoller schreef:Verder is de site niet geoptimaliseerd voor Windows Explorer. Een file browser heeft vaak ook nogal wat moeite met alle html en php ;). Van Internet Explorer ben ik overigens ook geen fan.
Dat gezeur altijd over IE, het werkt hier perfect hoor. En ik zie al die probelemen niet, volgens mij is het een hoop napraterij en ongefundeerde microsoft afkeer.
(zij zijn groot en wij zijn klein, en das is nie eerlijk)

Indrukwekkende lijst sprekers. =D>
Afbeelding
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.

Jinny

Bericht door Jinny » 12 okt 2011 05:41

Moet je eerst een pc hebben waar M$ opstaat.
Anders heb je nog niks aan IE.

Plaats reactie