hallo iedereen

Vertel hier iets over jezelf,..wie je bent en wat je bezig houdt.

Moderator: Moderators

steen
Forum fan

Re: hallo iedereen

Bericht door steen » 07 dec 2011 14:34

sytze schreef:Ik ben sytze en ik ben vooral geïnteresseerd op de gebieden: filosofie, geloof en politiek en ik houd erg veel van debatteren. Ik ben zelf geen gelovige maar atheïstisch. Ik ben op dit moment opzoek naar informatie over de negatieve gevolgen van het geloof met betrekking op de wetenschap, psychologie, maatschappij en in de geschiedenis. misschien mensen die mij op deze site op weg kunnen helpen?
Welkom Sytze.

Negatieve gevolgen? Moet je daar naar zoeken dan?

Steen
http://www.joodsmonument.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Aäron Loterijman

Willi Kulla, de SS'er die hem in het Baarnse Bos doodschoot.

Daarin wordt de overlijdensdatum van 25 april 1945 vermeld.

sytze
Diehard

Bericht door sytze » 08 dec 2011 16:06

steen schreef:
sytze schreef:Ik ben sytze en ik ben vooral geïnteresseerd op de gebieden: filosofie, geloof en politiek en ik houd erg veel van debatteren. Ik ben zelf geen gelovige maar atheïstisch. Ik ben op dit moment opzoek naar informatie over de negatieve gevolgen van het geloof met betrekking op de wetenschap, psychologie, maatschappij en in de geschiedenis. misschien mensen die mij op deze site op weg kunnen helpen?
Welkom Sytze.

Negatieve gevolgen? Moet je daar naar zoeken dan?

Steen
haha ja om standpunten nog beter te kunnen funderen met bepaalde informatie uit boeken :wink:
Wie rijk wil zijn, moet niet zijn vermogen vermeerderen maar zijn hebzucht verminderen. (plato)

Maaike

Bericht door Maaike » 12 dec 2011 16:05

Welkom! Hoop dat je je debatteerhobby hier op dit forum in praktijk kan brengen!:)

LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon » 12 dec 2011 16:18

welkom

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.

sytze
Diehard

Bericht door sytze » 13 dec 2011 10:13

Maaike schreef:Welkom! Hoop dat je je debatteerhobby hier op dit forum in praktijk kan brengen!:)
ik verwacht dat dat wel goed komt :wink:
Wie rijk wil zijn, moet niet zijn vermogen vermeerderen maar zijn hebzucht verminderen. (plato)

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed » 02 jun 2012 15:29

Hi Sytze,
Je hebt onlangs een avatar met de beeltenis van Mozart gekozen. Ben je een grote fan van Mozart?
Of de film nou een goed of vertekend beeld geeft van de echte Mozart, Amadeus is altijd mijn favoriete film geweest. :)
Born OK the first time

sytze
Diehard

Bericht door sytze » 02 jun 2012 20:05

Ik ben idd een groot fan van mozart! Ik houd het meest van het requiem!

Groet, Sytze

Plaats reactie