Goede dag allemaal

Vertel hier iets over jezelf,..wie je bent en wat je bezig houdt.

Moderator: Moderators

Arjen2015
Ervaren pen

Re: Goede dag allemaal

Bericht door Arjen2015 » 03 jul 2017 20:32

ook van harte welkom
zou leuk zijn om wat van je achtergrond te lezen.
liefde doet pijn

Picard

Re: Goede dag allemaal

Bericht door Picard » 04 jul 2017 12:47

Dank voor jullie welkom,

Een abonnement op NETFLIX is misschien wel een iets om te overwegen, om te nemen en dan een aantal eps achter elkaar bekijken.

Nu de kop er af is …. ben ik nog steeds enthousiast om mee te doen. De langste dag van het jaar ligt nog niet zo ver achter ons, toch blik ik terug op, de goede wensen, die ik als gast op dit forum mocht ontvangen, rondom de kortste dag. :)

Aan de excellente kwaliteiten van de fictieve Piccards kan ik niet toppen.
Iets van de fictieve Piccards hebben, is de nieuwschierigheid naar het wezen der dingen.
Mijn interesses liggen op een breed vlak; fotografie, planten, kunst, liefhebber van natuur/wetenschappelijke documentaires en science fiction.

Ik ben opgegroeid met christelijke religie en heb gemerkt dat ik me er niet thuis in voel. Veel verhalen van twijfelaars en afvalligen herken ik. Ook ben ik een tijdje zoekende geweest en heb toen verschillende stromingen bezocht, die ook wel aangemerkt werden als sekte.
Voor mezelf wil ik christelijke mensen niet wegzetten als boe mensen, want er zijn prima mensen bij die niet zo zwaar op de hand zijn.

Plaats reactie