een nieuwe vrije denker

Vertel hier iets over jezelf,..wie je bent en wat je bezig houdt.

Moderator: Moderators

Bonjour
Moderator

Re: een nieuwe vrije denker

Bericht door Bonjour » 24 okt 2014 13:43

Moeten we de naam niet veranderen in Deugwel?
We hebben hier wel beroerdere nieuwkomers gehad.

Welkom
Zelfs als schepping bewezen wordt, is Magrathea net zo waarschijnlijk als God.

deugniet
Geregelde verschijning

Bericht door deugniet » 26 okt 2014 12:43

Beste Bonjour,

Over het algemeen deug ik wel hoor... Maar ik hou van geintjes en haal wel eens ondeugende dingen uit, dus dat maakt me weer een deugniet. Verder deug ik niet volgens het Christelijke geloof. (Althans, uit de hoek waar ik vandaan kom)

BTW kan iemand mij helpen hoe ik een citaat in een bericht plaats? Als ik op een knopje "citeer" druk , dan komt het hele bericht van die persoon in mijn reactie te staan. Wat moet ik aanpassen om een gedeelte te selecteren en hoe krijg ik zo'n mooi citeerkadertje in mijn reactie waar ook de afzender bij staat?

alvast bedankt.

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 26 okt 2014 13:28

deugniet schreef:
BTW kan iemand mij helpen hoe ik een citaat in een bericht plaats? Als ik op een knopje "citeer" druk , dan komt het hele bericht van die persoon in mijn reactie te staan. Wat moet ik aanpassen om een gedeelte te selecteren en hoe krijg ik zo'n mooi citeerkadertje in mijn reactie waar ook de afzender bij staat?

alvast bedankt.
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... =26&t=2222" onclick="window.open(this.href);return false;

Het bovenstaande is misschien een begin. Als citeer niet overzichtelijk is dan kun je zelf ook beginnen met ...
[kwoote] Voor de tekst waar je op wil reageren, overbodige deel wis je en dan eindig je met [/kwoote] en zo pak je stukjes tekst en je voorziet ze zelf even van deze uitdrukkingen, let wel op / aan het eind, anders loopt het door. Onder de tekst die je tussen de kwootes zet, kun je dan commentaar zetten. Bevestigen en kijken of het allemaal klopt, daarna heb je nog enkele minuten om het aan te passen.
Nb. Ik gebruik even kwootes anders zie je er niets van. Na verloop van tijd wordt het een gewoonte en wijst het systeem zich vanzelf. Veel voorkomende fout is het gebruik van de verkeerde haakjes dus { in plaats van [. Of de u en de o in quote staan omgedraaid. Let ook even op of de goede naam er in staat, zie link. Hier zit het probleem vaak met " ". Een enkeling gebruikt ' ' en dan werkt het niet.
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

JohanT
Technologist
Contacteer:

Bericht door JohanT » 27 okt 2014 10:57

Welkom deugniet, op freethinker.nl :).
Ik zie dat je de quotes al onder controle hebt :), veel plezier hier op het forum en succes met de discussies!

elle
Forum fan

Bericht door elle » 27 okt 2014 15:34

Ik deug niet
Ik wil niet
ik kan niet
Ik doe niet

Nieten en nullen
díe alléén kan God vervullen!

Ik moest even aan deze bevindelijke onzin denken toen ik je naam zag.

Welkom hier, deugniet.

:-)
Non sum qualis eram

Gerard R.
Bevlogen

Bericht door Gerard R. » 31 okt 2014 18:29

Dag deugniet!
Alles is tijdelijk en heel iets anders dan wij denken... Niets aan te doen...

Plaats reactie