een nieuwe vrije denker

Vertel hier iets over jezelf,..wie je bent en wat je bezig houdt.

Moderator: Moderators

deugniet
Geregelde verschijning

een nieuwe vrije denker

Bericht door deugniet » 23 okt 2014 15:45

Hoi allemaal,

na een aantal malen deze site gelezen te hebben ben ik zeer geïnteresseerd geraakt en ga mij bij deze aanmelden. Ik hou van het vrije denken, ben positief en onderzoek graag alles. Helaas is het grootste gedeelte van mijn leven beperkt geweest doordat ik alles perse moest zien door de bril van de bijbel, die ik ten alle tijde diende te verdedigen en als absolute waarheid moest blijven zien. Ik heb veel ervaringen opgedaan in de werelden van de gevestigde kerk en de evangelische/pinksterkerken. Ik kan daar boeken over schrijven. maar daar is dit voorstellingsverhaaltje niet voor bedoeld. Ik ben blij lotgenoten gevonden te hebben en andere vrije denkers die durven te zeggen wat ze denken en voelen, zonder dat daar verwijten op volgen. Ik ben blij dat ik nu in een wereld mag rondlopen waarvan ik eerst geloofde dat deze in een razende tempo naar beneden donderen richting de eeuwige vlammen. Gelukkig bestaan er buiten de kerk zeer veel goede mensen, die vaak nog beter zijn dan sommige kinderen Gods.

deugniet

PietV.
Moderator

Re: een nieuwe vrije denker

Bericht door PietV. » 23 okt 2014 15:58

Welkom deugniet ik hoop dat je met je achtergrond ons versterkt. En je naam niet waar maakt bij de moderatie.
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

writer
Bevlogen

Bericht door writer » 23 okt 2014 16:12

deugniet schreef: Ik ben blij dat ik nu in een wereld mag rondlopen waarvan ik eerst geloofde dat deze in een razende tempo naar beneden donderde richting de eeuwige vlammen.
Ik dacht dat de pinkstergemeente best wel een vrolijke club was maar dat horen we dan nog wel een keer.
Welkom.
NB: Doe wel en zie niet om.

dikkemick