Mwaah.
"Parkeer 'm midden op de weg, domme kut"
Kan volledig legitiem zijn:
Als fietser ben ik zeer höflich in het verkeer.
Word ik echter onnodig in een gevaarlijke situatie gebracht door het niet kunnen nadenken van anderen, bestaat de kans dat men door mij op iets dergelijks getrakteerd wordt.
Ik fiets de bocht om en daar staat een auto op de rechter weghelft geparkeerd, dus niet eens op het fietspad, waar ik al een hekel aan heb, zeker als er genoeg parkeerplekken vrij zijn, over een bestelbusje dat op het fietspad staat doe ik dan weer niet moeilijk.
Wijf tegen de auto aan, was een praatje aan't maken met de bestuurder.
Gelukkig zag de automobilist achter me het ook en ik kon via de trambaan de geparkeerde auto passeren, toen reed er alleen bijna, het scheelde haast niks een andere auto tegen de auto achter me aan, die de bocht omkwam.
Toen volgende bovenstaande; "schelden maar ook kleineren, beledigen, discrimineren, denigreren, badineren".
Heel luid scheldend zelfs, het eerste zinnetje luchtte niet op, dat kwam pas na 'domme kut'.
Discriminerend niet, dat er twee doeken inzaten zag ik pas later.

Badinerend ook niet.
Aldus volkomen legitiem.
PS bovengenoemd 'wijf' had een hele lelijke legging aan, daar had ik wat over kunnen zeggen maar dat heb ik niet gedaan, heel netjes van me, toch?