lovergirls?

Kritische maatschappij gerichte hersenspinselen...:)

Moderator: Moderators

Plaats reactie
sytze
Diehard

lovergirls?

Bericht door sytze » 26 apr 2012 17:09

Sinds kort heb ik van het fenomeen lovergirls gehoord. Laatst heb ik er een persoonlijk verhaal over gehoord van iemand die het heeft meegemaakt en nu vandaag weer een artikel over gelezen in de spits.

Mijn vragen:

Wat te doen tegen lovergirls/loverboys en de hele praktijken die er omheen spelen?

Heeft er iemand misschien ervaring mee en wil diegene dat enigszins delen? (misschien met fake-namen?)
Wie rijk wil zijn, moet niet zijn vermogen vermeerderen maar zijn hebzucht verminderen. (plato)

Jinny

Re: lovergirls?

Bericht door Jinny » 26 apr 2012 18:31

Het zegt mij niets, heb het artikel niet gelezen wegens een gebrek aan spits en ben fysiek geen doelgroep gok ik?

Maw, geef eens wat achtergrond info?

BadAssChick
Ervaren pen

Bericht door BadAssChick » 26 apr 2012 18:33

Jim schreef:Het zegt mij niets, heb het artikel niet gelezen wegens een gebrek aan spits en ben fysiek geen doelgroep gok ik?

Maw, geef eens wat achtergrond info?

het zijn vrouwelijke pooiers Jim
Je kunt niet de Ultieme Realiteit veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je deze ervaart.
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.

http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Jinny

Bericht door Jinny » 26 apr 2012 18:39

Ja, dat snapt mijn leuning ook, maar ik ken het artikel niet, dus ik kan er geen oordeel over vellen.

sytze
Diehard

Bericht door sytze » 26 apr 2012 18:47

Auxen & Banning advocaten hebben mij in opdracht van Telegraaf Media Nederland Landelijke Media B.V. verzocht dit artikel binnen vijf dagen te verwijderen vanwege copyright schending. Een link plaatsen mag wel. Gemodereerd door Devious.
alsjeblieft Jim, het krantenartikel!

Groet, Sytze
Wie rijk wil zijn, moet niet zijn vermogen vermeerderen maar zijn hebzucht verminderen. (plato)

Jinny

Bericht door Jinny » 26 apr 2012 19:05

Ok, thk's.

Nu kan ik er wat meer over zeggen, lijkt heel veel op de ronselpraktijken van diverse sektes.
Is moeilijk om er iets aan te doen omdat de 'bazen' op afstand blijven.

Blues-Bob
Bevlogen

Bericht door Blues-Bob » 26 apr 2012 20:42

Wat mij opvalt is dat meisjes het doen voor hun pooier, zijn slachtoffer en worden dus ontzien van hun daden, terwijl loverboys gesuggereerd worden altijd in mercedessen te rijden. Wat Jim zegt is een waarheid als een koe, maar volgens mij niet slechts als het gaat om lovergirls. Ook bij loverboys blijft de belangrijkste persoon vaak op veilige afstand...

Groet,

Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.

sytze
Diehard

Bericht door sytze » 26 apr 2012 21:20

blues bob schreef:

Ook bij loverboys blijft de belangrijkste persoon vaak op veilige afstand...
precies. Ik denk dat het deels een taak is aan de ouders om op hun kinderen te letten, deels de school waar het kind op zit en de politie die voorlichting moet geven. jongeren moeten er zo veel mogelijk op worden voorbereid.

Maar even op de quote reagerend: Idd, de belangrijkste persoon blijft op veilige afstand. Hoe kunnen deze mensen bereikt worden? En dit geld niet alleen voor loverboy praktijken maar ook als je spreekt over andere criminele praktijken. de echte "boeven" blijven altijd op veilige afstand.

Groet, Sytze

Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine » 26 apr 2012 23:27

Mijn eerste gedachte bij lovergirls was het equivalent van loverboys.
Dus meiden, die met lieve woordjes, flirten, beloftes, cadeautjes en sex jongens versieren om die tenslotte achter de ramen te krijgen.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.

Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious » 19 feb 2013 23:03

Helaas heb ik het gekopieerde artikel in dit topic moeten verwijderen. Auxen & Banning Advocaten hebben mij in opdracht van Telegraaf Media Nederland Landelijke Media B.V. verzocht om de content binnen vijf dagen te verwijderen, hetgeen ik dan ook maar heb gedaan.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)

doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho » 20 feb 2013 10:57

Devious schreef:Helaas heb ik het gekopieerde artikel in dit topic moeten verwijderen. Auxen & Banning Advocaten hebben mij in opdracht van Telegraaf Media Nederland Landelijke Media B.V. verzocht om de content binnen vijf dagen te verwijderen, hetgeen ik dan ook maar heb gedaan.
De krant van versuft Nederland :(
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing

Plaats reactie