God mag best naar buiten

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

harrie
Forum fan
Contacteer:

Bericht door harrie » 04 sep 2005 18:56

De scheiding van KERK en STAAT is ontstaan door het ongeloof, maar met mijn atoomtheorie en GODS EEUWIG RIJK IN DE MICROKOSMOS zou die scheiding in de toekomst wel weer eens opgeheven kunnen worden.
Want GOD regeert de wereld, zoals ie ook de microkosmos regeert.
Dat was het joodse ideaal en zal met mijn atoomtheorie weer terug komen.
harrie
atomen bestaan uit ruimteschepen en in de toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen.
lees de nieuwe bijbel over gods rijk in de microkosmos
http://home.wanadoo.nl/r.f.dezwart/index.html

Gerard
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Gerard » 04 sep 2005 19:31

Ik heb helaas niet alles kunnen lezen, maar wil één ding zeggen tegen Harrie voordat ik op vakantie ga. (Ja, ik kan er gelukkig toch nog even tussenuit)

Beste Harrie, als je nu eens zélf ging nadenken in plaats van al die gehersenspoelde, duistere en warhoofdige kerkentaal hier te spuien zou je heel snel tot de conclusie komen dat je hier overkomt als een raaskalkende dorpsgek. Dorpsgekken verlevendigen zo'n dorp maar alleen omdat je zo smakelijk om ze kunt lachen. :lol:

Tot over 14 dagen. Scotland here we come.................
Daarna ga ik alles eens doorlezen en als ik tijd hem zelf weer eens reageren.
"Er zijn mensen die men overtuigt met verheven gebaren, maar die men wantrouwig maakt met argumenten."
Friedrich Nietzsche

distiple
Ervaren pen

Bericht door distiple » 04 sep 2005 19:40

GH schreef:Ik heb helaas niet alles kunnen lezen, maar wil één ding zeggen tegen Harrie voordat ik op vakantie ga. (Ja, ik kan er gelukkig toch nog even tussenuit)

Beste Harrie, als je nu eens zélf ging nadenken in plaats van al die gehersenspoelde, duistere en warhoofdige kerkentaal hier te spuien zou je heel snel tot de conclusie komen dat je hier overkomt als een raaskalkende dorpsgek. Dorpsgekken verlevendigen zo'n dorp maar alleen omdat je zo smakelijk om ze kunt lachen. :lol:

Tot over 14 dagen. Scotland here we come.................
Daarna ga ik alles eens doorlezen en als ik tijd hem zelf weer eens reageren.
Prettige vakantie GH, ik hoop dat je een mooie hebt
Groeten Distiple
Wat de oren vertellen, zien de ogen.

Plaats reactie