Anti Wilders Campagne

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

nevelleven
Banned

Anti Wilders Campagne

Bericht door nevelleven » 14 jun 2009 13:04

Om maar even het gevaar aan te wijzen waar Nederland mee te maken krijgt........

http://www.youtube.com/watch?v=KWVRCDtv ... re=related

zie ook...

http://www.youtube.com/watch?v=M1j908XSzW4

zie ook...

http://www.youtube.com/watch?v=j56C7i8oBAY

zie ook....

http://www.youtube.com/watch?v=1qQPeVJFHDs

zie ook....

http://www.youtube.com/watch?v=nBV3E8CnBew&feature=fvsr

zie ook....

http://www.youtube.com/watch?v=MxEGy2Tw7gM

Elke groepering die er op uit is andere bevolkingsgroepen te stigmatiseren en uit te sluiten......heeft bewijs op geleverd dat dat tot een ramp kan lijden voor de hele bevolking en daarbuiten

BE WARNED!!!!!

en sorry dat ik voor de blinden moet vertellen wat er aan waarheid te zien is.....

:evil3: :evil3: :evil3:

Cluny
Banned

Bericht door Cluny » 14 jun 2009 14:21

Zou het PVV werkelijk 5 zetels krijgen in het europees parlement?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.

Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty » 14 jun 2009 14:29

Nevelleven, het ontgaat mij wat al deze filmpjes met Wilders en de PVV te maken hebben.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.

lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! » 14 jun 2009 17:46

Kitty schreef:Nevelleven, het ontgaat mij wat al deze filmpjes met Wilders en de PVV te maken hebben.
Mij ook, eerlijk gezegd! Maar vandaar w's de naam Nevelleven!?
Wie meent dat een argument deugt omdat het gedrukt staat, is een idioot. Jiddisch.
Wil je gelukkig zijn of gelijk hebben? Yolanda

Marinus
Bevlogen

Re: Anti Wilders Campagne

Bericht door Marinus » 14 jun 2009 17:50

nevelleven schreef:Elke groepering die er op uit is andere bevolkingsgroepen te stigmatiseren en uit te sluiten......heeft bewijs op geleverd dat dat tot een ramp kan lijden voor de hele bevolking en daarbuiten
De islam is ook zo'n groepering.....
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"

lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! » 14 jun 2009 17:54

Nevelleven schreef:
:shock: To form a group of hate, too make a better world?

Verklaar je nader!

Edit: typefout.
Wie meent dat een argument deugt omdat het gedrukt staat, is een idioot. Jiddisch.

Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan » 14 jun 2009 18:17

Kitty schreef:Nevelleven, het ontgaat mij wat al deze filmpjes met Wilders en de PVV te maken hebben.
In plaats van met inhoudelijke argumenten te komen, probeert men systematisch de PVV te demoniseren door associaties maken met racistische en antisemitistische groeperingen. Helaas werkt het vaak :x
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! » 14 jun 2009 20:34

Sebastiaan schreef:
In plaats van met inhoudelijke argumenten te komen, probeert men systematisch de PVV te demoniseren door associaties maken met racistische en antisemitistische groeperingen. Helaas werkt het vaak :x
Dat was mijn vraag ook, en het is voor mij ook geen moeite om een nieuw topic te openen met youtube filmpjes. Vandaar ook mn vraag wat de achterliggende gedachte hierachter is! En.....helaas werkt het vaak, maar......gelukkig werkt het ook vaak niet! Dat dan weer wel!

PietV.
Moderator

Bericht door PietV. » 14 jun 2009 21:01

Nevelleven je legt een claim op Wilders. En gebruikt hiervoor filmpjes uit het Derde Rijk. Verklaar je nader over dit verband. Want Wilders gelijk trekken met één van de architecten van de Endlosung, dat mag je objectief verklaren. Lukt dit niet dan gaat dit topic naar de prullenbak. Goedkope stemmingmakerij is hier niet gewenst.

Mvg,

Piet.
Is de leegte niet een weldaad, geeft stilte niet veel rust, waarom moet onder leiding van dominees, goeroes, therapeuten en anderen alles kapot gezingeeft worden?

nevelleven
Banned

We sturen ze terug met een enkele reis?

Bericht door nevelleven » 14 jun 2009 22:16

p.vroon schreef:Nevelleven je legt een claim op Wilders. En gebruikt hiervoor filmpjes uit het Derde Rijk. Verklaar je nader over dit verband. Want Wilders gelijk trekken met één van de architecten van de Endlosung, dat mag je objectief verklaren. Lukt dit niet dan gaat dit topic naar de prullenbak. Goedkope stemmingmakerij is hier niet gewenst.

Mvg,

Piet.

Is het niet zo dat Wilders een bepaalde bevolkingsgroep het liefst uit Nederland wil hebben......woorden als terugsturen naar.......en enkele reis.....en neem die ouders maar ook mee........etc.......of hoor ik alleen dat soort woorden......is heel Nederland toe aan Schoonenberg gehoorapparaatjes.....

Kom nou wees niet zo HYPOcriet man....

Ik noem dat tekenen van een Endlosung ja......

en maak mensen zoals ik maar monddood, dat deden ze vroeger ook al....

Deze haan zal blijven kraaien

:evil3: :evil3: :evil3: :evil3: :evil3:
Laatst gewijzigd door nevelleven op 14 jun 2009 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty » 14 jun 2009 22:21

Dat jij er dat soort tekenen in ziet, wil nog niet zeggen dat het zo is. Vergelijkingen met Wilders en de nazi's raken kant nog wal.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

nevelleven
Banned

ich hab es nicht gewust!?

Bericht door nevelleven » 14 jun 2009 22:39

Kitty schreef:Dat jij er dat soort tekenen in ziet, wil nog niet zeggen dat het zo is. Vergelijkingen met Wilders en de nazi's raken kant nog wal.

Ken je deze uitspraak nog....

Ich hab es nicht gewust!?

Ik ben geen ezel en stoot me ook niet aan dezelfde steen.... :angel12: :angel12:

nevelleven
Banned

Bewijs zat PVV is gevaarlijk glad

Bericht door nevelleven » 14 jun 2009 22:59

O ja wist je dat PVV een enorme aanhang heeft van neo nazis..........google maar eens twee woorden PVV en neo nazi.....he heel toevallig....verbazing...verbazing....verband ....verband....

http://www.radio1.nl/contents/2506-wie- ... tler-lijkt

http://www.dag.nl/binnenland/wilders-europa-1653

en gaan we nu een echte discussie aan of hoe zit het???
Laatst gewijzigd door nevelleven op 14 jun 2009 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Ongeloveloos
Banned

Bericht door Ongeloveloos » 14 jun 2009 23:11

Geert Wilders is prima bezig ! Volgens de peilingen zijn er veel mensen met mij die er ook zo over denken.

Als jij denkt dat Wilders fout bezig is, kan je naar het juiste topic gaan ! nl. wat is er fout aan Geert Wilders.

Daar ga ik dan graag met je in discussie.

Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty » 14 jun 2009 23:37

Dat er veel neo nazi's stemmen op Wilders zegt niets. Wist je trouwens dat er ook veel christenen op Wilders stemmen? Dus christenen zijn neo-nazi"s? Dat is hoe jij redeneert. Klopt niet zo erg, vind je ook niet?

Gesloten