Complottheorieën aangaande 9/11

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

siger

Re: Complottheorieën aangaande 9/11

Bericht door siger » 17 jun 2011 23:27

Mypos schreef:Zijn er echt mensen die geloven dat een paar van die arabieren met een paar vlieglessen 4 vliegtuigen tegelijkertijd hebben kunnen kapen en ook nog eens 2 daarvan in de twee WTC torens hebben kunnen vliegen zonder hulp? Echt?
Ja. Veel zelfs. Wat is er mis met Arabieren?

Mypos
Banned

Bericht door Mypos » 18 jun 2011 00:11

Jin schreef:Het enigste wat ze hoefden te doen is de zooi in de lucht te houden.
Starten was al gedaan door de profs en landen hoefde niet meer.

Betere bewaking, afgesloten cockpitdeuren?

Doe je nu bewust zo simpel of snap je het echt niet?
???

1. Ten eerste moesten ze al door de bewaking heen komen op het vliegveld.
2. Moesten ze het vliegtuig kapen.
3. Moesten ze het vliegtuig precies in de torens laten vliegen.

Er werd ze geen greintje in de weg gelegd door de almachtige luchtmacht van de VS.

Kom op zeg, dat geloof je toch zelf niet.

En bedankt voor de belediging. Daar schijnen jullie nog wel een handje van te hebben hier op het forum. Als je niet normaal met iemand kan communiceren die een andere mening heeft als jij, moet je je toch eens afvragen of je wel de rol van mod op je moet nemen.
“The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.”

Mypos
Banned

Bericht door Mypos » 18 jun 2011 00:12

siger schreef:
Mypos schreef:Zijn er echt mensen die geloven dat een paar van die arabieren met een paar vlieglessen 4 vliegtuigen tegelijkertijd hebben kunnen kapen en ook nog eens 2 daarvan in de twee WTC torens hebben kunnen vliegen zonder hulp? Echt?
Ja. Veel zelfs. Wat is er mis met Arabieren?
Hoe bedoel u? Er is niks mis met arabieren. We zijn allemaal hetzelfde, komen van dezelfde bron, dus als je me racisme of wat dan ook in de mond wil leggen dan ben je aan het verkeerde adres.
“The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.”

Jinny

Bericht door Jinny » 18 jun 2011 04:52

Mypos schreef:
Jin schreef:Het enigste wat ze hoefden te doen is de zooi in de lucht te houden.
Starten was al gedaan door de profs en landen hoefde niet meer.

Betere bewaking, afgesloten cockpitdeuren?

Doe je nu bewust zo simpel of snap je het echt niet?
???

1. Ten eerste moesten ze al door de bewaking heen komen op het vliegveld.
2. Moesten ze het vliegtuig kapen.
3. Moesten ze het vliegtuig precies in de torens laten vliegen.

Er werd ze geen greintje in de weg gelegd door de almachtige luchtmacht van de VS.

Kom op zeg, dat geloof je toch zelf niet.

En bedankt voor de belediging. Daar schijnen jullie nog wel een handje van te hebben hier op het forum. Als je niet normaal met iemand kan communiceren die een andere mening heeft als jij, moet je je toch eens afvragen of je wel de rol van mod op je moet nemen.
1/, De bewaking stelde geen zak voor in die tijd.
Zeker op binnenlandse vluchten, internationaal was er iets meer aandacht voor smokkelaars.
2/, Was al diverse keren eerder gedaan, begrijp niet wat dat als argument in te brengen heeft.
3/, Al uitgelegd, in de lucht houden was voldoende.
Ruim van een afstandje mikken kan iedereen.
Een vriend van mij heeft zijn vliegbrevet, gehaald in de US overigens, en beaamd dat als het ding eenmaal vliegt het niet heel moeilijk meer is.
4/, Omdat het de eerste keer was dat een (civiel passagiers) vliegtuig als aanvalswapen werd gebruikt.
De luchtmacht greep nooit in bij duidelijke kapingen en hier was alleen de communicatie weggevallen.
Dat gebeurt met enige regelmaat, was dus ook niet echt nieuws.
In eerste instantie totaal geen reden om in te grijpen dus.

Wanneer ga je lezen wat er over geschreven is?
Klachten over mijn mod zijn kunt U per PB richten aan een admin van dit forum overigens.

Mypos
Banned

Bericht door Mypos » 21 jun 2011 00:24

Je vergeet in ieder geval al het vliegtuig dat zich in het Pentagon boorde aangezien deze een draai maakte een van ong. 200 graden.

Verder heeft de FBI nu ook officieel bevestigd dat de 911 complot theorie zeer plausibel is en gedegen bewijs levert.
Zie:http://www.wanttoknow.nl/politiek/9-11/ ... onderzoek/

Jinny

Bericht door Jinny » 21 jun 2011 05:21

Mypos, ik vergeet niets.
Je leest niet goed, ik stop met deze discussie.
Succes verder.

doctorwho
Superposter

Bericht door doctorwho » 21 jun 2011 08:28

tijd voor een lichte noot

Afbeelding
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 21 jun 2011 08:44

Mypos schreef:Verder heeft de FBI nu ook officieel bevestigd dat de 911 complot theorie zeer plausibel is en gedegen bewijs levert.

Mypos, je moet leren lezen!

Het antwoord op de brief (uit 2008) is niets meer of minder dan beleefd.
Is er (drie jaar later)al iets bekend over het beloofde onderzoek? :wink:

Hier oa de brief van de FBI.

http://gators911truth.org/PDF/FBI-Gage-DVD-NEW.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.

Mypos
Banned

Bericht door Mypos » 21 jun 2011 12:45

Jin schreef:Mypos, ik vergeet niets.
Succes verder.
Jij zegt in de lucht houden was voldoende, ik zeg de piloot van het vliegtuig dat zich in het Pentagon boorde maakt een draai van ong 200 graden. Is dat alleen in de lucht houden? Nee he, dacht het niet.

Maar goed "gerespecteerde" filosofen zoals jullie zullen mij en alle anderen (waaronder oa 1500 architecten en bouwkundig ingenieurs) die geloven in het 911 complot waarschijnlijk altijd laagdunkend af blijven doen als complotdenkertjes. Zelfs als het officieel toegegeven wordt dan blijven jullie waarschijnlijk in een staat van denial. Nou veel plezier ermee. 8*)

Mypos
Banned

Bericht door Mypos » 21 jun 2011 12:47

Fishhook schreef:
Mypos schreef:Verder heeft de FBI nu ook officieel bevestigd dat de 911 complot theorie zeer plausibel is en gedegen bewijs levert.

Mypos, je moet leren lezen!

Het antwoord op de brief (uit 2008) is niets meer of minder dan beleefd.
Is er (drie jaar later)al iets bekend over het beloofde onderzoek? :wink:

Hier oa de brief van de FBI.

http://gators911truth.org/PDF/FBI-Gage-DVD-NEW.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is veel meer dan beleefd als je de boel een beetje doorgelezen hebt. Het spreekwoord: De Pot verwijt........komt hier goed van pas. :wink:

Cluny
Banned

Bericht door Cluny » 21 jun 2011 13:54

Mypos schreef:
Jin schreef:Mypos, ik vergeet niets.
Succes verder.
Jij zegt in de lucht houden was voldoende, ik zeg de piloot van het vliegtuig dat zich in het Pentagon boorde maakt een draai van ong 200 graden. Is dat alleen in de lucht houden? Nee he, dacht het niet.

Maar goed "gerespecteerde" filosofen zoals jullie zullen mij en alle anderen (waaronder oa 1500 architecten en bouwkundig ingenieurs) die geloven in het 911 complot waarschijnlijk altijd laagdunkend af blijven doen als complotdenkertjes. Zelfs als het officieel toegegeven wordt dan blijven jullie waarschijnlijk in een staat van denial. Nou veel plezier ermee. 8*)
Het is geen plezier.
De emotie ligt aan de andere kant. De amerikanen vals beschuldigen van deze 1000-voudige moordpartij is een schofterige belediging.
Dat deze complottheoristen een stelletje idioten zijn die elkaar opzoeken en elkaar gek maken, is wat mij betreft geen excuus.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.

Mypos
Banned

Bericht door Mypos » 21 jun 2011 19:55

Echt, waar heb je het over.....

Ten eerste word er niemand beschuldigd. Er wordt alleen gezegd dat het niet zo'n simpel verhaaltje is als nu word gezegd met paar terroristjes stelen vliegtuigen en vliegen in gebouwen en Bin Laden is de duivel. Maar jij wilt dat blijkbaar graag geloven.

Ten tweede zijn het notabene zelf amerikanen (die ingenieurs en architecten). Dus echt waar heb je het over.

Cluny
Banned

Bericht door Cluny » 21 jun 2011 22:39

Ik heb het over moslimterrorisme.
Van hetzelfde soort als de daaropvolgende aanslagen in de metro's van Madrid en Londen.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.

Mypos
Banned

Bericht door Mypos » 22 jun 2011 01:20

Weet je hoe simpel het is voor een dienst als de CIA, om een paar aanslagen te doen en het dan in de schuld van (bv moslims) te schuiven? Kijk nou eens naar hoe het is gegaan met die zogenaamde massa-vernietigingswapens in Irak. Oh ja hoor die waren er. Waar precies wisten ze niet, maar ze waren er zeker weten. NOT! En ondertussen is het westen wel een land binnen gevallen wat helemaal noppes met 911 te maken had (ook raar toch, geen enkele band tussen Al Qaida en Saddam) en dat land totaal verwoest met een miljoen iraakse slachtoffers. En bij 911 kwamen 2000 mensen om. Nou vraag ik je wie is er dan de duivel, Osama (2000 slachtoffers) of Bush/Obama (1 miljoen slachtoffers).

Precies.......Zo verknipt is deze wereld. Krom is recht, recht is krom.

Mooie quote van de schrijver Michael Ellner:

Just look at us. Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, goverments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality.

Cluny
Banned

Bericht door Cluny » 22 jun 2011 06:12

Dhimmiepraatjes!
Voor moslimpropaganda moet je naar Ontdekislam.

Plaats reactie