Complottheorieën aangaande 9/11

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

a.r.

Re: Complottheorieën aangaande 9/11

Bericht door a.r. » 15 jun 2011 16:27

Daar heb je gelijk in......maar heb je alles al gelezen of val je zomaar ergens binnen? Ik denk nl van niet want dan had je niet de reactie geplaatst die je plaatste.

Mypos
Banned

Bericht door Mypos » 15 jun 2011 17:23

a.r. schreef:Daar heb je gelijk in......maar heb je alles al gelezen of val je zomaar ergens binnen? Ik denk nl van niet want dan had je niet de reactie geplaatst die je plaatste.
Ik heb niet alles gelezen nee maar ik heb inmiddels zoveel gelezen over 911 dat ik wel een behoorlijk globaal plaatje kan vormen.
“The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.”

a.r.

Bericht door a.r. » 15 jun 2011 17:26

Het gaat niet over kwantiteit maar de kwaliteit van wat je leest. :)

Mypos
Banned

Bericht door Mypos » 15 jun 2011 17:27

a.r. schreef:Het gaat niet over kwantiteit maar de kwaliteit van wat je leest. :)
En die tien punten die ik net opnoemde zijn geen kwaliteit?
“The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.”

siger

Bericht door siger » 15 jun 2011 17:30

Bekijk het zo. Er is al heel grondig en uitvoerig op geantwoord, en er bleef helemaal niets van overeind. Dus je zal echt het zoekvakje moeten gebruiken, want ik vrees dat er hier niemand nog eens door wil.

edit: dat de stalen balken van de torens stilletjes weggehaald werden is misschien een nieuwe, maar dat gelooft toch niemand?

Mypos
Banned

Bericht door Mypos » 15 jun 2011 17:34

siger schreef:
Mypos schreef:
a.r. schreef:Het gaat niet over kwantiteit maar de kwaliteit van wat je leest. :)
En die tien punten die ik net opnoemde zijn geen kwaliteit?
Bekijk het zo. Er is al heel grondig en uitvoerig op geantwoord, en er bleef helemaal niets van overeind. Dus je zal echt het zoekvakje moeten gebruiken, want ik vrees dat er hier niemand nog eens door wil.
Echt niet. Als ik bv zoek op 2 van mijn tien punten dan is daar al niks over te vinden. Nano-thermite en voorkennis. :)

edit: ik zei dat het staal wat over was na afloop van de aanslagen heel snel is verscheept zodat er geen onderzoek meer naar gedaan kon worden.

siger

Bericht door siger » 15 jun 2011 17:49

Mypos schreef:Als ik bv zoek op 2 van mijn tien punten dan is daar al niks over te vinden. Nano-thermite en voorkennis. :)

edit: ik zei dat het staal wat over was na afloop van de aanslagen heel snel is verscheept zodat er geen onderzoek meer naar gedaan kon worden.
Zoek eens op "Thermite", want nano-thermite wordt soms super-thermite en soms ook gewoon "thermite" genoemd.

Niet het woord, maar het begrip "voorkennis" is ter sprake gekomen. Kan ook moeilijk anders met een complot.

Over "balken" is er wél gediscussieerd, ik was het vergeten.

Mypos
Banned

Bericht door Mypos » 15 jun 2011 18:19

siger schreef:
Mypos schreef:Als ik bv zoek op 2 van mijn tien punten dan is daar al niks over te vinden. Nano-thermite en voorkennis. :)

Zoek eens op "Thermite", want nano-thermite wordt soms super-thermite en soms ook gewoon "thermite" genoemd.

Niet het woord, maar het begrip "voorkennis" is ter sprake gekomen. Kan ook moeilijk anders met een complot.

Over "balken" is er wél gediscussieerd, ik was het vergeten.
Thermite vind ik inderdaad wat op, ga ik eens lezen. Wat betreft die voorkennis, dat is vast gesteld in een documentaire (van Zembla).

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 15 jun 2011 23:13

1. Al Qaida is bedacht en opgericht door de CIA.
2. De Bushes zijn goeie vrienden van de Bin Ladens.
3. Het videomateriaal van security camera's rond het Pentagon is in beslag genomen en tot de dag van vandaag nog niet vrij gegeven.
4. Er zijn haast geen brokstukken gevonden bij het Pentagon.
5. Precies op de dag van 911 was er een oefening gaande in de luchtmacht van de USA waarbij een van de oefeningen was dat vliegtuigen gebouwen in vlogen.
6. Er is Nano-thermite gevonden in de brokstukken van de WTC buildings. Nano-thermite wordt gebruikt voor het opblazen van gebouwen.
7. De staal van de WTC gebouwen is heel snel weggescheepd voordat het onderzocht kon worden.
8. Building nr 7 is op onverklaarbare manier ingestort en (volgens demolition experts) ziet het eruit als dat het opgeblazen wordt.
9. Er zijn een aantal mensen schatrijk geworden door voorkennis van 911. Deze mensen hadden geen banden met terroristen.
10. Het officiele onderzoek wat betreft 911 is pas jaren later uitgevoerd omdat het steeds tegen gehouden werd en is een flinterdun lachertje van een onderzoek.
Zeker te veel gevraagd als ik vraag jouw 'feiten' even onderbouwen?

Ondertussen hou ik het hier maar op:
http://www.debunking911.com/links.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.

Mypos
Banned

Bericht door Mypos » 15 jun 2011 23:14

Fishhook schreef:
1. Al Qaida is bedacht en opgericht door de CIA.
2. De Bushes zijn goeie vrienden van de Bin Ladens.
3. Het videomateriaal van security camera's rond het Pentagon is in beslag genomen en tot de dag van vandaag nog niet vrij gegeven.
4. Er zijn haast geen brokstukken gevonden bij het Pentagon.
5. Precies op de dag van 911 was er een oefening gaande in de luchtmacht van de USA waarbij een van de oefeningen was dat vliegtuigen gebouwen in vlogen.
6. Er is Nano-thermite gevonden in de brokstukken van de WTC buildings. Nano-thermite wordt gebruikt voor het opblazen van gebouwen.
7. De staal van de WTC gebouwen is heel snel weggescheepd voordat het onderzocht kon worden.
8. Building nr 7 is op onverklaarbare manier ingestort en (volgens demolition experts) ziet het eruit als dat het opgeblazen wordt.
9. Er zijn een aantal mensen schatrijk geworden door voorkennis van 911. Deze mensen hadden geen banden met terroristen.
10. Het officiele onderzoek wat betreft 911 is pas jaren later uitgevoerd omdat het steeds tegen gehouden werd en is een flinterdun lachertje van een onderzoek.
Zeker te veel gevraagd als ik vraag jouw 'feiten' even onderbouwen?

Ondertussen hou ik het hier maar op:
http://www.debunking911.com/links.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
In etappes dan maar:

nr 1:
http://www.youtube.com/watch?v=mztfFdpd1Rk" onclick="window.open(this.href);return false;

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 15 jun 2011 23:22

Kijk hier ook even rond.

http://forums.randi.org/local_links.php?catid=18" onclick="window.open(this.href);return false;

Mypos
Banned

Bericht door Mypos » 15 jun 2011 23:34

Fishhook schreef:Kijk hier ook even rond.

http://forums.randi.org/local_links.php?catid=18" onclick="window.open(this.href);return false;
Sja zo kan ik ook wel wat linkjes gaan geven van bv een grote groep bouwkundig ingenieurs en architecten die al jaren vechten voor de waarheid betreft 911. En die link van jou is er maar eentje dacht ik.

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 15 jun 2011 23:45

Mypos schreef: Sja zo kan ik ook wel wat linkjes gaan geven van bv een grote groep bouwkundig ingenieurs en architecten die al jaren vechten voor de waarheid betreft 911. En die link van jou is er maar eentje dacht ik.
Eentje? Het is een verzamellink.

Mypos
Banned

Bericht door Mypos » 17 jun 2011 23:09

Ik heb wat van die berichten van Wahlers eens even door gelezen maar het enige wat hij doet is vragen stellen.

Dan is mijn vraag de volgende:

Zijn er echt mensen die geloven dat een paar van die arabieren met een paar vlieglessen 4 vliegtuigen tegelijkertijd hebben kunnen kapen en ook nog eens 2 daarvan in de twee WTC torens hebben kunnen vliegen zonder hulp? Echt?

En als dat zo makkelijk zou zijn, waarom is het daarna dan nooit meer gebeurd?

Jinny

Bericht door Jinny » 17 jun 2011 23:21

Het enigste wat ze hoefden te doen is de zooi in de lucht te houden.
Starten was al gedaan door de profs en landen hoefde niet meer.

Betere bewaking, afgesloten cockpitdeuren?

Doe je nu bewust zo simpel of snap je het echt niet?

Plaats reactie