Complottheorieën aangaande 9/11

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

LordDragon
Bevlogen

Re: Complottheorieën aangaande 9/11

Bericht door LordDragon » 08 jan 2011 21:46

ik weet niet hoe het gebeurt is dus ik neem in deze een "agnostische" houding aan :) . Wie kan me zeggen dat het geen black op was, wie kan me dat bewijzen? Aan de andere kant. Wie kan me zeggen dat de aanslag niet mede door religie fundas is geplanned? Typen die geen kaas hebben gegeten van covert ops en geheime diensten niet denk ik zo :D

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.

vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution » 09 jan 2011 08:36

Surrendered schreef:Dus je noemt mij een sukkel en een leugenaar? Zover ik het weet mocht dat niet. Even onderzoeken...
Kun je nog wel even het volgende uitleggen:

Hier zeg je:
Surrendered schreef:Ik ben 14(en een half :D ).
En hier zeg je:
Surrendered schreef:Ik zelf zou het niet fijn vinden, dat mijn vrouw alleen weg gaat.
Hoe zit dat?
Denken "wij zijn beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest

Surrendered
Ervaren pen

Bericht door Surrendered » 09 jan 2011 11:17

vegan-revolution schreef: Hoe zit dat?
:lol: Dacht je echt dat ik getrouwd was??? Dat ben ik niet! Ik zei alleen mijn mening van wat ik zou doen. Zoals ik daar al zeg zou. Dus ik ben het niet. :lol:

Groeten, Sur
"Kullu nefsun za'i gattu mevt"
Elke nafs zal de dood proeven.

Ali
Banned

Bericht door Ali » 09 jan 2011 11:22

Of ben je alweer gescheiden soms? :lol:

Cluny
Banned

Bericht door Cluny » 09 jan 2011 11:28

Hilarisch, deze grap van je, Ali, echt waar!
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.

Surrendered
Ervaren pen

Bericht door Surrendered » 09 jan 2011 11:36

Ali schreef: Of ben je alweer gescheiden soms? :lol:
yep! :lol:

Groeten, Sur

vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution » 09 jan 2011 20:07

Surrendered schreef:Zoals ik daar al zeg zou. Dus ik ben het niet. :lol:
Je zou ook bedoeld kunnen hebben:

Als mijn vrouw alleen weg zou gaan, dan zou ik dat niet fijn vinden.

Maar dat bedoelde je dus niet.

Duidelijker zou dan geweest zijn als je gezegd had:

Als ik een vrouw zou hebben, dan zou ik het niet fijn vinden als zij alleen weg zou gaan.

Maar dat schreef je niet.
Denken "wij zijn beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest

LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon » 09 jan 2011 22:52

@ Jin

We hadden het een paar pagina's terug over het beest dat zich tegen zijn schepper keerde in de vorm van alqaida enzo die dan achter de 9/11 zouden zitten.

ik heb echter een vraagje, vind je dan niet dat de verantwoordelijkheid en vooral ook het feit dat zo een aanslag dus kon uitgevoerd worden, ook voor een deel bij de schepper van het beest ligt?

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.

Jinny

Bericht door Jinny » 10 jan 2011 05:40

@LD,

Ja en nee.
De 'schepper' van dat 'beest' (ik heb een hekel aan dat soort bewoordingen) heeft er niet handig aan gedaan, maar het eindresultaat is een beweging gevormd door mensen en die kunnen denken.
De hoofdverantwoordelijkheid ligt dus bij die mensen.
Met het zelfde resultaat kun je nl. de Islam de zelfde verantwoordelijkheid toeschuiven, die heeft immers via indoctrinatie menselijke haatmachines gecreëerd.

De eindverantwoordelijkheid ligt bij de mensen die 72 maagden de man wilden hebben.
Daarna bij de mensen die de faciliteiten beschikbaar stelden en pas daarna bij de imans die de VS gebruikt hebben om haat te kweken.
Uiteindelijk komt er nog wat verantwoordelijkheid bij de VS die vooraf niet over de lange termijn gevolgen nagedacht hebben (als gebruikelijk).
Ik tel zo even vlotjes al 3 menselijke nivo's die hun hersens niet gebruikt hebben voordat er een vliegtuig binnenvloog voordat ik bij de VS uitkom.......

Surrendered
Ervaren pen

Bericht door Surrendered » 10 jan 2011 07:04

vegan-revolution schreef: Je zou ook bedoeld kunnen hebben:

Als mijn vrouw alleen weg zou gaan, dan zou ik dat niet fijn vinden.

Maar dat bedoelde je dus niet.

Duidelijker zou dan geweest zijn als je gezegd had:

Als ik een vrouw zou hebben, dan zou ik het niet fijn vinden als zij alleen weg zou gaan.

Maar dat schreef je niet.
Ja, sorry. Soms kan ik het zijn dat ik sommige dingen niet uitleg. Ik als allochtoon heb achterstand in het nederlandse taal, wat je zeker ook opgevallen is. Maar ik wou alleen een voorbeeld opnoemen. Sorry als dat mij niet goed is gelukt.

Groeten, Sur

Cluny
Banned

Bericht door Cluny » 10 jan 2011 07:17

Ik wil graag dit off topic gepraat afsluiten met de constatering dat vanwege het feit dat sur moslim is, nog maar 14 jaar, zelf nog nooit een relatie heeft gehad geen enkele gewone volwassene wat aan zijn relatieadviezen heeft.
En dit is geen complottheorie aangaande 9/11.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.

MNb
Diehard

Bericht door MNb » 15 jan 2011 20:40

Vilaine schreef:Ik blijf me overigens verbazen over zo'n onderwerp. Een vooropgezet plan zou 1000-den mensen vergen en maanden, zo geen jaren voorbereiding en een logistiek, die vele maanden vergt. En dat alles onopgemerkt en verzwegen?
Zo ook ik. Verstandige mensen stellen: probeer nooit een complot te zien waar menselijke stupiditeit een mogelijke verklaring is. Complottheoretici hanteren het omgekeerde principe.
Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden.

Johan Cruijff

Mypos
Banned

Bericht door Mypos » 15 jun 2011 15:56

MNb schreef:
Vilaine schreef:Ik blijf me overigens verbazen over zo'n onderwerp. Een vooropgezet plan zou 1000-den mensen vergen en maanden, zo geen jaren voorbereiding en een logistiek, die vele maanden vergt. En dat alles onopgemerkt en verzwegen?
Zo ook ik. Verstandige mensen stellen: probeer nooit een complot te zien waar menselijke stupiditeit een mogelijke verklaring is. Complottheoretici hanteren het omgekeerde principe.
Ow nee hoor.

Ik geloofde eerder ook nooit in complottheorieen. Maar door 911 ben ik me erin gaan verdiepen en toen kwam ik oa hierachter:

1. Al Qaida is bedacht en opgericht door de CIA.
2. De Bushes zijn goeie vrienden van de Bin Ladens.
3. Het videomateriaal van security camera's rond het Pentagon is in beslag genomen en tot de dag van vandaag nog niet vrij gegeven.
4. Er zijn haast geen brokstukken gevonden bij het Pentagon.
5. Precies op de dag van 911 was er een oefening gaande in de luchtmacht van de USA waarbij een van de oefeningen was dat vliegtuigen gebouwen in vlogen.
6. Er is Nano-thermite gevonden in de brokstukken van de WTC buildings. Nano-thermite wordt gebruikt voor het opblazen van gebouwen.
7. De staal van de WTC gebouwen is heel snel weggescheepd voordat het onderzocht kon worden.
8. Building nr 7 is op onverklaarbare manier ingestort en (volgens demolition experts) ziet het eruit als dat het opgeblazen wordt.
9. Er zijn een aantal mensen schatrijk geworden door voorkennis van 911. Deze mensen hadden geen banden met terroristen.
10. Het officiele onderzoek wat betreft 911 is pas jaren later uitgevoerd omdat het steeds tegen gehouden werd en is een flinterdun lachertje van een onderzoek.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Als er zo veel vragen zijn er het blijkbaar in de doofpot gestopt wordt, kan ik niet anders als de logische conclusie komen dat hier veel meer aan de hand is dan wat we nu voorgeschoteld krijgen.
“The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.”

a.r.

Bericht door a.r. » 15 jun 2011 16:03

......Zucht .....140 onderwerpen over 9/11. Zoekt en gij zult vinden, Mypos. Je kunt ook zoeken op Wahlers, een forumgebruiker die daar erg veel vanaf wist en die ik helaas al een poos niet gezien heb op het forum.

Mypos
Banned

Bericht door Mypos » 15 jun 2011 16:21

a.r. schreef:......Zucht .....140 onderwerpen over 9/11. Zoekt en gij zult vinden, Mypos. Je kunt ook zoeken op Wahlers, een forumgebruiker die daar erg veel vanaf wist en die ik helaas al een poos niet gezien heb op het forum.
Waar heb je het over? Ik zit toch bij een post over 911?

Waarom zou ik dan nog verder zoeken?
“The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.”

Plaats reactie