Complottheorieën aangaande 9/11

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

marc aka controle
Ervaren pen

Bericht door marc aka controle » 15 apr 2007 20:48

@sebastiaan

Dit kijken!!!!! De totale annihilation van loose change en verwante loonyproductions (mind you they're not loony, they got freaking rich from this bullshit) door de BBC.

http://www.youtube.com/watch?v=Ylwz3EqpgcU
Laatst gewijzigd door marc aka controle op 15 apr 2007 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
The Gödelian formula is the Achilles heel of the cybernetical machine. And therefore we cannot hope ever to produce a machine that will be able to do all that a mind can do: we can never not even in principle, have a mechanical model of the mind. JR Lucas

Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan » 15 apr 2007 20:50

marc aka controle schreef: Weet je hoevaak Loose Change ge-edit is om de leugens eruit te halen (gewoon feitelijke onjuistheden). Wat overblijft zijn alleen aannames, er is 0,0000000000000000000000 bewijs.
In deze film zag kwam men met nieuw bewijs material dat ik nog niet eerder gezien was namelijk een camera die door trillingen explosies registreerde vlak voordat de towers na beneden kwamen en een foto van een support beam die netjes diagonaal was doorgesneden, een techniek die men gebruikt een stalen balken door te branden met ferriet.
Laatst gewijzigd door Sebastiaan op 15 apr 2007 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

marc aka controle
Ervaren pen

Bericht door marc aka controle » 15 apr 2007 20:51

Sebastiaan schreef:
marc aka controle schreef: Weet je hoevaak Loose Change ge-edit is om de leugens eruit te halen (gewoon feitelijke onjuistheden). Wat overblijft zijn alleen aannames, er is 0,0000000000000000000000 bewijs.
In deze film zag kwam men met nieuw bewijs material dat ik nog niet eerder gezien was namelijk een kamera die door trillingen explosies registreerde clak voordat de towers na beneden kwamen en een foto van een support beam die netjes diagonaal was doorgesneden, een techniek die men gebruikt een stalen balken door te branden met ferriet.
Kijk ook die bbc docu, ik denk nog beter dan screw loose change en wat beknopter en zakelijker
The Gödelian formula is the Achilles heel of the cybernetical machine. And therefore we cannot hope ever to produce a machine that will be able to do all that a mind can do: we can never not even in principle, have a mechanical model of the mind. JR Lucas

doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho » 16 apr 2007 12:46

Brennus schreef:
els schreef:Het nationalistisch-economisch imperialisme van reborn christian Bush wordt inderdaad geïnspireerd door het christendom, maar waarom moet je dat beargumenteren met een complottheorie?
Het is geen complottheorie.
Er zijn meer dan genoeg bewijzen dat we belazerd zijn.
Heb je die film eigenlijk wel bekeken?
Er is hierover in het verleden al eens een discussie geweest op dit forum. Conclusie: complottheorie \:D/ Voor meer over copmplottheorieen kan je ook terecht op skepp of skepsis :idea:
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing

Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious » 16 apr 2007 13:31

marc aka controle schreef:Wat ook raar is, een president offert 3000 landgenoten in het meest briljante uitgevoerde plan ooit (met ik weet niet hoeveel medeplichtigen die allemaal instemmen met het plan), familie die denkt dat hun naasten dood zijn terwijl ze ergens op een eiland zitten en nota bene nog bellen en doen alsof ze gekaapt worden en toch en toch kan je zonder vermoord te worden de complottheorieen in dit gewraakte land produceren. Toch raar.
Heel raar, en ook raar genoeg om dit soort wilde verhalen niet al te serieus te nemen. Al die wilde verhalen, dat de joden en amerikanen de gebouwen zelf zouden hebben opgeblazen. Maanden van voorbereiding van grote teams van demolitionbedrijven, die in honderden pijlers grote gaten moeten boren om explosieven te bevestigen, en een enorme wirwar van kabels moeten verwerken, en niemand die iets heeft gezien (ja, achteraf duiken er natuurlijk mensen op die de joden ervan beschuldigen, de vrijmetselaars, de aliëns of de Antichrist). En al die mensen die gewillig meewerken, telefoontjes plegen, en natuurlijk de kapers die door de vrijmetselaars zijn gekloond en zijn 'voorgeprogrameerd' om zichzelf die gebouwen in te vliegen.
Nee, ik zou niet durven te beweren dat alle samenzweringstheorieën onzin zijn, maar ik kan dit niet geloven.

Grtz..
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)

marc aka controle
Ervaren pen

Bericht door marc aka controle » 16 apr 2007 14:50

Om nog even offtopic te blijven, je zal versteld staan van hoeveel van vooral de jeugd gelooft in deze inside job. Dit is echt een epidemie aan het worden alhoewel het erop lijkt dat anticonspiracy wat damage control heeft gedaan, maar dat is natuurlijk allemaal van de us government. Zorgwekkender is dat het werkelijke probleem: islamitisch terrorisme gewoon compleet genegeerd wordt en zelfs volgens velen helemaal niet bestaat maar een instrument van de amerikanen is om hun doelen te bereiken.
Laatst gewijzigd door marc aka controle op 16 apr 2007 20:16, 2 keer totaal gewijzigd.

Brennus
Forum fan

Bericht door Brennus » 16 apr 2007 20:04

marc aka controle schreef:
Brennus schreef:
els schreef:Het nationalistisch-economisch imperialisme van reborn christian Bush wordt inderdaad geïnspireerd door het christendom, maar waarom moet je dat beargumenteren met een complottheorie?
Het is geen complottheorie.
Er zijn meer dan genoeg bewijzen dat we belazerd zijn.
Heb je die film eigenlijk wel bekeken?
Noem mij 1 bewijspunt dat de torens van onderen zijn opgeblazen. Concreet zijn dus.
Kijk de film, kan je het zien!

Overigens is het ingewikkelder in elkaar gestoken.

Een reeks explosies, van boven naar beneden.
Dat was de reden ook waarom het gebouw net zo snel naar bededen kwam als wanneer het een vrije val zou maken.
Het is te meten in welke tijd het gebouw omlaag kwam, en dat 3 maal!
WTC 1 WTC 2 en WTC 7.

Daaruit valt af te leiden, dat het een vrije val gemaakt heeft, en niet als een kaartenhuis in elkaar gestuikt is, want dat zou veel langer geduurd hebben.

Overigens was er met gebouw 7 niks aan de hand, en dat is ook opgeblazen.

Kan jij dan een verklaring verzinnen die anders is?

Let wel...
Je bent hier op een site van VRIJDENKERS!
Dat betekent, dat je niet zomaar de officieele versie van de Amerikaanse overheid als zoete koek slikt!

Denks zelf eens na.
Bekijk de beelden.
Haal je natuurkundeboek eens te voorschijn.

marc aka controle
Ervaren pen

Bericht door marc aka controle » 16 apr 2007 20:08

@brennus

De bbc docu weerlegt alles

WtC7 stond in brand nadat de torens waren ingestort. Er waren grote dieselagregaten die stonden te fikken (op beeld is een grote brand in wtc7 te zien). Die brand ging dus uren en uren door. De sprinkler installatie deed het niet vanwege de instorting van beide torens zodat de watertoevoer was afgesloten. Er is 0,0 bewijs voor een inside job.

Deze bbc docu zal je waarschijnlijk wat verlichten van dat complotdenken.

http://www.youtube.com/watch?v=Ylwz3EqpgcU

Maar jij mag het beste bewijs wat je hebt voor een inside job geven, ik zal het weerleggen (nou ja niet ik, maar mensen die geleerd hebben voor dat soort zaken).
Laatst gewijzigd door marc aka controle op 16 apr 2007 20:12, 4 keer totaal gewijzigd.

Brennus
Forum fan

Bericht door Brennus » 16 apr 2007 20:10

Devious schreef:Opeens zie ik de titel, en lees ik het openingsbericht, en realiseer ik me dat we helemaal off-topic bezig zijn :oops:
On topic dus! :)
Tja, het is maar hoe je het bekijkt.

Als de Amerikaanse overheid doelbewist de WTC gebouwen heeft helpen opblazen, dan is er een link te leggen tussen de Reichstagbrand, Pearl Harbor en 9/11.
Het doelbewust manipuleren van de publieke opinie, wat op zich een methode is die de nazi's ook gebruikten, en deels ook nog geïnspireerd door Hollywood films.

Je kan dus ook stellen, dat de moslims bewust verleid worden tot een nazi ideologie om ze als vijandbeeld te kunnen misbruiken.
De moslims die ik ken, zijn over het algemeen aardige mensen.
Er lopen ook enkele macho typetjes rond, maar dat zie je ook bij Italianen en Spanjaarden.

Brennus
Forum fan

Bericht door Brennus » 16 apr 2007 20:18

marc aka controle schreef:@brennus

De bbc docu weerlegt alles
Ach heden...
Tony Blair zit er tot over zijn oren in, en dan denk jij een objectief verhaal van de BBC te krijgen? Er zijn ook documentaires en boeken over de officiële versie.
Punt is alleen, dat ik er toen met mijn neus boven op zat, en het op TV gezien en gehoord heb. Met alle rare commentaren over ontploffingen.

Men heeft meer dan genoeg tijd gehad om documentaires in elkaar te flanzen die het officieele verhaal lijken te bevestigen.
Toch vind ik het jammer, op een Vrijdenkers site zo'n goedgelovige Hannessen als jij tegen te komen.
Maar jij mag het beste bewijs wat je hebt voor een inside job geven, ik zal het weerleggen (nou ja niet ik, maar mensen die geleerd hebben voor dat soort zaken).
Mensen die er voor geleerd hebben...
Ach heden...
Een echte Vrijdenker dus..
:cry:

Theoloog

Bericht door Theoloog » 16 apr 2007 20:19

Wie heeft de nazi's dan verleid tot een vijandbeeld, Brennus? Kapitalistische Joden soms?

Kijk, zo kun je alles omdraaien. Volgens mij werd het Amerikaanse volk op 9/11 verleid om in te stemmen met een wereldwijde oorlogscampagne.

Het idee dat de Amerikaanse overheid achter 9/11 zit is inmiddels behoorlijk gediskrediteerd. Loose Change beweert bijvoorbeeld dat een hele boeing naar een vliegveld werd gebracht en de passagiers verdwenen zijn (ofwel massaal afgemaakt, ofwel verdwenen onder miljoenen Amerikanen).

Het verhaal dat de twint towers door 'controlled demolition' zijn omvergehaald is ontkracht door een Nederlandse expert. Die serie plofjes die je ziet zijn de ruiten die het begeven. Toren 7 noemde hij trouwens wel 'controlled demolition'. Hij was geschokt toen hij dat zag. Dat zou betekenen dat Larry Silverstein het wist. Het betekent ook dat er mensen in de overheid hebben gezeten die het wisten en er hun voordeel mee hebben gedaan (put-optie affaire wijst, als het waar is, ook die kant op).

Sebastiaan
Bevlogen

Bericht door Sebastiaan » 16 apr 2007 20:23

marc aka controle schreef: De bbc docu weerlegt alles
Helaas, was het maar zo simpel :( De documentaire 911 Mysteries focust zich met name op het WTC gebouw zelf en wat er feitelijk afpeelde voor en na het instorten. In tegenstelling tot zijn voorgangers die voor 95% bullshit bevatten, komt deze documentaire niet met grote onrealistische complot theorieën maar veel meer met onbeantwoorde vragen. De informatie is veel neutraler en gestructureerder van opzet omdat ook de tegen argumenten te horen zijn die op hun beurt weerlegt worden. De documentaire bevat daarnaast veel technische achtergrond informatie en gebeurtenissen die zich in de periode voor de aanval afspeelden.

Ik ben bang dat ik het dit keer met Brennus eens ben, en vind dat men gewoon even de documentaire moet bekijken voordat men met een oordeel klaarstaat. :x
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Brennus
Forum fan

Bericht door Brennus » 18 apr 2007 20:48

Dank je.

Ik hou het ook liever bij de documentaire die ik aan gaf.

Andere zaken zijn inderdaad moeilijk te bewijzen.
Het kan natuurlijk zijn dat mensen die in de WTC gebouwen werkten, zich massaal verslapen hebben. Soms hele families. :wink:

Theoloog

Bericht door Theoloog » 18 apr 2007 21:19

Ik heb de documentaire gezien en ik moet zeggen: 'behoorlijk indrukwekkend' (en dat zeg ik terwijl ik Loose Change al niet meer geloof).

marc aka controle
Ervaren pen

Bericht door marc aka controle » 18 apr 2007 21:33

Theoloog schreef:Ik heb de documentaire gezien en ik moet zeggen: 'behoorlijk indrukwekkend' (en dat zeg ik terwijl ik Loose Change al niet meer geloof).
Dan ben je behoorlijk makkelijk te overtuigen. Kan je mij vertellen wat overtuigend is? Ik vind er namelijk niets overtuigends aan (je bijvoorbeeld baseren op -bepaalde, lees die jou goed uitkomen- ooggetuige verklaringen is natuurlijk de zotheid ten top, mensen menen ook ufo's te zien).

Plaats reactie