Wat moet je doen ?

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

pieps
Forum fan

Wat moet je doen ?

Bericht door pieps » 12 jun 2006 04:31

....
Laatst gewijzigd door pieps op 23 jun 2006 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Politics is the entertainment branch of industry.
Frank Zappa

doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho » 12 jun 2006 07:20

Bouw een achterhuis :D
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing

Maestro
Forum fan

Bericht door Maestro » 12 jun 2006 10:00

pieps schreef:Wat moet je doen ?
Tsja, goeie vraag... Ik kan me je kwaadheid goed voorstellen, pieps, heb dat al wanneer ik dat soort dingen in de krant lees, laat staan wanneer het met vrienden van je staat te gebeuren....

Dat achterhuis van doctorwho is misschien een goed idee, stennis schoppen in de media misschien ook, net zolang tot ze net zo beroemd zijn als AHA en dat dan iedereen vindt dat ze niet uitgezet kunnen worden...

Ach weet ik veel, ik weet het óók niet, misschien is dat afrossen van verantwoordelijken nog niet eens het selchtste idee.. Sterkte!

Groet!
Maestro
All religions are easily combated, but with difficulty extirpated (D'Holbach)

Brennus
Forum fan

Bericht door Brennus » 13 jun 2006 20:13

1) Maak je niet druk
2) Lees een andere krant
3) Nederlanders zijn gewoon geschift, daar zul je mee moeten leren leven. :twisted:

distiple
Ervaren pen

Re: Wat moet je doen ?

Bericht door distiple » 20 jun 2006 14:23

er bestaat een zeer reele mogelijkheid dat een paar mensen die mij dierbaar zijn , en die "men" illegaal noemt , binnen afzienbare tijd worden uitgewezen .
Hiermee verwoesten onze N.S.B.ers/bestuurders , een paar levens . maar wat moet ik doen ??? preventief uit de weg ruimen ??? of V.V.D. ers gewoon willekeurig met een eind hout bewerken ???
O.K. volgens de wet mag het niet ... das jammer . Maar aan de andere kant is dat misschien wel het enige wat me rest .
Dankzij Balkie en Rita kom ik zo ongeveer bij de Samir A. -doctrine uit , die weer het zelfde is als de Bush-dotrine ; n.l. sommige mensen zijn minder mensen dan andere mensen . Oftewel ; als het "ruimen" van V.V.D./N.S.B.-tuig kan resulteren in het hier mogen blijven van mijn dierbare vrienden , dan is dat niet enkel gerechtvaardigd , maar misschien zelfs wel een plicht .

Lieve Mona ,
wat moet ik doen ??? ... een diepte investering in kunstmest , of oefenen met den Goedendag ?

liefs , kusjes en groeten , Pieps :cry:
Moeten we dan in Nederland een beleid gaan voor waarin een ieder die asiel aanvraagt of illegaal in Nederland verblijft omdat men uit is geprocedeert of gewoon illegaal is maar hier laten blijven?? Ongeacht de reden?? Sorry hoor Pieps, maar zo kan je enkel sprookjes schrijven maar geen land besturen. Dat men de mogelijk heeft gehad hier te komen opgevangen te worden en maat blijven procederen is tot daar aan toe. Maar men wist vanaf het begin wanneer er geen gegronde reden is voor een verblijfsvergunning, dat men weer terug moet. Het vervolgens rekken door steeds maar weer te blijven procederen kan ook nooit een reden zijn om te blijven. Maar men gaat ineens roepen dat het onmenselijk is omdat men hier al zolang is. Ook dat is geen reden, dan had men niet moeten blijven procederen. Er word veel te veel misbruik van gemaakt. Dit gaat tenkoste van diegenen dit WEL een geldige reden hebben om hier te blijven. Zo werkt het nou eenmaal.
En wat dacht je van de Irakezen die naar Nederland zijn gevlucht omdat Saddam Hussein daar aan het bewind stond. Vind je dat dat een geldige reden is om asiel aan te vragen in Nederland??
Wat de oren vertellen, zien de ogen.

balou
Forum fan

Bericht door balou » 23 jun 2006 14:17

En wat dacht je van de Irakezen die naar Nederland zijn gevlucht omdat Saddam Hussein daar aan het bewind stond. Vind je dat dat een geldige reden is om asiel aan te vragen in Nederland??
Maar natuurlijk is dat een geldige reden. Ik kan zelfs geen betere reden verzinnen.
Zeker niet als je Koerd bent of Shiiet.
Hadden de Joden een geldige reden om vanaf 1933 Hitler te ontvluchten?

Toch waren ook zij in die tijd lang niet van harte welkom Toen was er geen sprake van een VVD in de regering. Maar de argumenten tegen hun komst, en de behandeling na hun komst verschilde niet veel.

En gelukkig maar dat er ook toen mensen waren met een achterhuis...
Helaas te weinig, veel te weinig...maar toch

Godpipo
Contacteer:

Bericht door Godpipo » 23 jun 2006 15:38

er bestaat een zeer reele mogelijkheid dat een paar mensen die mij dierbaar zijn , en die "men" illegaal noemt , binnen afzienbare tijd worden uitgewezen .
:
Dat vind ik gelijk al een heel vreemd begin om deze vraagstelling mee te beginnen, mijn beste Pieps. Dus omdat jij die mensen goed kent, aardig vind en graag mag zien mogen ze blijven? Dat lijkt mij een beetje vreemde redenatie, dan zou je net zo goed kunnen zeggen dat een moordenaar niet het gevang in hoeft omdat hij een goede relatie heeft met zijn buren.

Misschien is de vergelijking tussen asielzoeker en moordenaar een beetje overtrokken, maar wat ik wil zeggen is dat beide met regels te maken hebben. De asielzoekers zijn uitgeprocedeerd en de moordenaar heeft een strafbaar feit gepleegd. De een gaat het gevang in en de andere moet (helaas voor diegene) het land verlaten. Dat ze aardig zijn tot op het dierbaar worden af doet voor de wetgeving natuurlijk niets ter zake.

Regels houden geen rekening met persoonlijke gevoelens en dat is ook maar goed ook. Het zou een mooi zooitje worden als persoonlijke gevoelens en verlangens een rol gaan spelen binnen een maatschappij. Of deze maatschappij nu rechts of links is maakt ook geen klap uit, persoonlijke gevoelens horen niet thuis in de regering en wetgeving.

Klaar.
Schapen, schapen zijn we allemaal. Met de dam in het zicht is het wachten op de eerste die oversteekt voor we kunnen volgen.

distiple
Ervaren pen

Bericht door distiple » 23 jun 2006 19:09

balou schreef:
Maar natuurlijk is dat een geldige reden. Ik kan zelfs geen betere reden verzinnen.
Zeker niet als je Koerd bent of Shiiet.
Hadden de Joden een geldige reden om vanaf 1933 Hitler te ontvluchten?

Toch waren ook zij in die tijd lang niet van harte welkom Toen was er geen sprake van een VVD in de regering. Maar de argumenten tegen hun komst, en de behandeling na hun komst verschilde niet veel.

En gelukkig maar dat er ook toen mensen waren met een achterhuis...
Helaas te weinig, veel te weinig...maar toch
Waar ik met name op doelde Balou, is dat Pieps nogal naar spreekt over Bush(en dan druk ik me nog mild uit). Deze Bush doet tenmonste wat aan de situatie in Irak, dat was wat ik ermee wilde zeggen.

Gegroet Distiple

distiple
Ervaren pen

Bericht door distiple » 23 jun 2006 19:13

Godpipo schreef:
:
Dat vind ik gelijk al een heel vreemd begin om deze vraagstelling mee te beginnen, mijn beste Pieps. Dus omdat jij die mensen goed kent, aardig vind en graag mag zien mogen ze blijven? Dat lijkt mij een beetje vreemde redenatie, dan zou je net zo goed kunnen zeggen dat een moordenaar niet het gevang in hoeft omdat hij een goede relatie heeft met zijn buren.

Misschien is de vergelijking tussen asielzoeker en moordenaar een beetje overtrokken, maar wat ik wil zeggen is dat beide met regels te maken hebben. De asielzoekers zijn uitgeprocedeerd en de moordenaar heeft een strafbaar feit gepleegd. De een gaat het gevang in en de andere moet (helaas voor diegene) het land verlaten. Dat ze aardig zijn tot op het dierbaar worden af doet voor de wetgeving natuurlijk niets ter zake.

Regels houden geen rekening met persoonlijke gevoelens en dat is ook maar goed ook. Het zou een mooi zooitje worden als persoonlijke gevoelens en verlangens een rol gaan spelen binnen een maatschappij. Of deze maatschappij nu rechts of links is maakt ook geen klap uit, persoonlijke gevoelens horen niet thuis in de regering en wetgeving.

Klaar.
Precies!!!
het zelfde geldt voor de discussie over de schiphol brand. Ook daar riep men als eerste
dat ze maar een verblijfsvergunning moesten krijgen. En dat slaat nergens op. Dat heeft niks met de reden waarom men daar zat te maken. Nu ook weer haalt men alles aan probeert men werkelijk in allerlei bochten te wringen om de 26.000 uitgeprocedeerde(inmiddels zelfs 31.000 geloof ik) alsnog te laten blijven. Er is nooit een geldige reden voor verblijf geweest en dat men het heeft weten te rekken is toch echt hun eigen beslissing geweest en kan nooit een reden fvoor verblijf alsnog zijn.

balou
Forum fan

Bericht door balou » 23 jun 2006 21:22

distiple schreef;
Deze Bush doet tenmonste wat aan de situatie in Irak,
O, vind je?
Vader Bush stond destijds met zijn leger voor de poorten van Bagdat, maar ging niet verder zodat Saddam Hoessein kon blijven zitten.
Toen had die oorlog tenminste een reden. Saddam was immers Koeweit binnengevallen?
Vader Bush moedigde de Koerden aan om in opstand te komen, en toen zij dat deden trok Amerika zich haastig terug, en liet de Koerden over aan Saddam.

Zoontje Bush had geen enkele geldige reden om Irak binnen te vallen. Want als je vind dat je een land moet binnenvallen omdat daar een dictator aan de macht is, dan heb je nog wel even werk.
Bush doet maar wat. De chaos wordt iedere dag groter. Maandenlang mocht er niet gezegd worden dat er een burgeroorlog woedde, terwijl het bloed van burgers van de beeldbuis afspatte.
Maar dat waren slechts locale schermutselingen. Daar zou spoedig een eind aan komen als die verdomde Iraki's nou maar wilde inzien dat de Amerikanen de good guys waren.
Dat is ook duidelijk waarneembaar als je ziet hoe Amerika omgaat met de mensenrechten
Met een gevangenis voor de kust van Cuba, waar niemand toegang heeft.
Waar het rode kruis alleen maar mag kijken in afdelingen die van te voren geprepareerd zijn. En waar met gevangenen niet gesproken mag worden.
(Een taktiek die Hitler al toepaste in het beruchte ghetto Therezi:enstadt)
Martelingen in irakeese gevangenissen, moordpartijen op burgers, dat helpt ook geweldig om de bevolking op je hand te krijgen.
Wat heeft Bush met de inzet van het modernste wapentuig na jaren nu egenlijk concreet bereikt in Irak?
Chaos is het enige woord dat mij invalt.

Maar wat heeft jou oorspronkelijke vraag:
nu eigenlijk te maken met dit antwoord:

distiple
Ervaren pen

Bericht door distiple » 23 jun 2006 23:34

balou schreef:distiple schreef;
O, vind je?
Vader Bush stond destijds met zijn leger voor de poorten van Bagdat, maar ging niet verder zodat Saddam Hoessein kon blijven zitten.
Toen had die oorlog tenminste een reden. Saddam was immers Koeweit binnengevallen?
Vader Bush moedigde de Koerden aan om in opstand te komen, en toen zij dat deden trok Amerika zich haastig terug, en liet de Koerden over aan Saddam.

Zoontje Bush had geen enkele geldige reden om Irak binnen te vallen. Want als je vind dat je een land moet binnenvallen omdat daar een dictator aan de macht is, dan heb je nog wel even werk.
Bush doet maar wat. De chaos wordt iedere dag groter. Maandenlang mocht er niet gezegd worden dat er een burgeroorlog woedde, terwijl het bloed van burgers van de beeldbuis afspatte.
Maar dat waren slechts locale schermutselingen. Daar zou spoedig een eind aan komen als die verdomde Iraki's nou maar wilde inzien dat de Amerikanen de good guys waren.
Dat is ook duidelijk waarneembaar als je ziet hoe Amerika omgaat met de mensenrechten
Met een gevangenis voor de kust van Cuba, waar niemand toegang heeft.
Waar het rode kruis alleen maar mag kijken in afdelingen die van te voren geprepareerd zijn. En waar met gevangenen niet gesproken mag worden.
(Een taktiek die Hitler al toepaste in het beruchte ghetto Therezi:enstadt)
Martelingen in irakeese gevangenissen, moordpartijen op burgers, dat helpt ook geweldig om de bevolking op je hand te krijgen.
Wat heeft Bush met de inzet van het modernste wapentuig na jaren nu egenlijk concreet bereikt in Irak?
Chaos is het enige woord dat mij invalt.

Maar wat heeft jou oorspronkelijke vraag:
nu eigenlijk te maken met dit antwoord:
Heel simpel, de reden dat men vluchtte voor Saddam is volgens jou een geldige reden. Dankzij Bush is Saddamnu weg en kan hij niet langer tiranniseren. Of was het volgens jou beter Saddam zn gang te laten gaan??

Enne dat Bush sr. zich terugtrol uit Irak was omdat Saddam zich terugtrok uit Koeweit.
En dat WAS JUIST DE reden dat Bush sr. Irak binnenviel. Bush Hielp een klein landje tegen een grote dictator, dat vind ik alleen maar bewonderenswaardig. Nederland werd ook door een groot land binnengevallen in de tweede wereldoorlog, en dankzij de hulp van andere landen is nederland bevrijd. Of ben je het daar ook niet mee eens??
Hadden andere landen ons toen ook niet moeten helpen??

distiple
Ervaren pen

Bericht door distiple » 23 jun 2006 23:38

pieps schreef:....
Je blijft bezig he.

pieps
Forum fan

...

Bericht door pieps » 23 jun 2006 23:39

...
Politics is the entertainment branch of industry.
Frank Zappa

MOODY BLUE
Diehard

Bericht door MOODY BLUE » 23 jun 2006 23:45

Pieps, waarom je posts weggehaald, waar ging deze topic over?
Afbeelding

I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be.

There you go man, keep as cool as you can.

distiple
Ervaren pen

Bericht door distiple » 23 jun 2006 23:46

MOODY BLUE schreef:Pieps, waarom je posts weggehaald, waar ging deze topic over?
Het gaat bij Pieps al heel lang nergens meer over. Hij heeft alleen een beetje moeite met zn egootje.

Plaats reactie