Moderator: Moderators
Sararje schreef:Zinloze organisatie. ik vind het een pessimistisch en onrealistisch wereldbeeld om te stellen dat de mensheid als geheel aan te rekenen is wat er nu op de wereld gebeurt.
Sararje schreef:Zinloze organisatie. ik vind het een pessimistisch en onrealistisch wereldbeeld om te stellen dat de mensheid als geheel aan te rekenen is wat er nu op de wereld gebeurt.
fbs33 schreef:Ik ben mij bewust dat mijn instinctief egoistische dierlijke 'ik' tot de laatste snik pogingen in het werk zal stellen om in leven te blijven.
Naar mijn ratio zegt mij dat Marinus (en de geciteerde vereniging) een paar sterk pleitende punten vóór hun stellingname hebben!
Conclusie: Ik handel niet naar mijn rationele overtuiging
Maar in plaats daarvan neuzelt men over de mogelijkheden om CO2 in de bodem op te slaan terwijl er in China elke paar week een verse kolengestookte energiecentrale uit de grond gestampt wordt.
En wij willen weer profiteren v.d. goekope chinese producten enz. enz.lanier schreef:De mens leeft allang niet meer in harmonie met de natuur. Uiteraard zijn er nog allerlei stammen in bijvoorbeeld het Amazonegebied, Afrika en Nieuw-Guinea die veel dichter bij de natuur staan, maar de overgrote meerderheid van de bevolking denkt alleen nog maar aan geld verdienen. Dat daarvoor de natuur moet wijken is niet van belang.
We zijn de enige diersoort die in staat is gebleken binnen no-time de wereld op z'n kop te zetten. Dinosauriers zijn het in ieder geval gedurende 135 miljoen jaar niet gelukt.Maar in plaats daarvan neuzelt men over de mogelijkheden om CO2 in de bodem op te slaan terwijl er in China elke paar week een verse kolengestookte energiecentrale uit de grond gestampt wordt.
China wil nu profiteren van de economische groei en doet geen tot weinig concessies als het gaat om de natuur. Daarnaast wijzen ze met hun vinger naar Amerika, de grootste vervuiler ter wereld.
En wij willen weer profiteren v.d. goekope chinese producten enz. enz.
biajas schreef:vind je?
Dat is nou echt eens een mooie beweging voor mensen die levensmoe is...
laat ze lekker propaganda maken, elkaar meesleuren tot aan de dood, zijn wij er binnen aanzienlijke tijd vanzelf van verlost op het moment dat zij een voorbeeld willen stellen.
Weer een groep gestoorden minder...
Als dan meteen die irri JG's elkaar gaan verzamelen op een berg omdat de wereld zal vergaan, en nooit meer wederkeren, is deze aardbol inene verlost van 2 grote plagen...
Wat wil je nog meer?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()