an3sdej schreef:Lieve Feno, misschien heb je wel gelijk, maar ik vind dit soort uitspraken toch vreemd.
Zo vreemd vind ik dat niet, ik wilde net iets schrijven dat niet perse negatief voor Rouvoet was maar dat is van de baan.
Ik nestelde me daarnet op de bank voor Nova om weer 3 kwartier tegen die kop van die muts aan te kijken, helaas hebben wij Nederlanders niet een dame met klasse zoals de Vlamingen Frida hebben, dus ik moet het er maar mee doen.
Ik keek nog even op teletekst en dat had ik niet moeten doen, bij 107 ging het flink mis:
Als ik 's zomers in een park een blow wil opsteken doe ik dat en Den Haag is het daar niet mee eens.
Dat schijnt Raufuss bekokstoofd te hebben.
Leven en laten leven is mijn motto maar van mijn joint bijven ze af anders trek ik die christelijke kop van de romp (geldt ook voor andere gelovigen en -isten)
Daar gaan we, en we gaan het lekker generaliserend doen want ik heb geen zin om steeds 'sommige' te typen.
Even wat info:
Een eigenschap die christenen gemeen hebben met Rotterdammers is dat ze de godganse dag door lopen te klagen.
Dat Rouvoet loopt te klagen over collateral, hoe schrijft een mens dat, damage ivm reacties op het collegageloof kan ik mij wel iets bij voorstellen.
Dan komen daar voor christenen nog de lange neus en de tenen bij en dan is het feest compleet.
Christenen haten D'66, dat is zo'n neus en tenen-kwestie.
Zodra men de lange neus ergens insteekt is Tigertank van der Laan nooit te beroerd om eens fink op die lange tenen te gaan staan.
Wij in huize Fenomeen houden erg van L vd L al begrijpen wij niet wat haar partij in de regering doet.
Zeker als het om kwesties zoals menselijke waardigheid gaat (euthanasie, abortus, homoseksualiteit enz) lopen de spanningen gauw hoog op.
Rouvoet noemt dat iets anders, die noemt dat dan gezin en huwelijk en moraal enz.
Dat soort zaken moet je al helemaal niet aan gelovigen overlaten, voor je het weet zitten ze dus aan je blow, of minstens zo erg, in mijn slaapkamer.
Of in de slips van Ugandese negerinnen.
Vóór Nova in het journaal was er een item over AIDS preventie in Uganda, dat ging goed maar dreigt nu weer mis te gaan.
De overheid heeft van voorraden condooms fikkie gestookt omdat die zgn niet aan de Ugandese eisen zouden voldoen.
Met een bezoek van die minderbegaafde hick uit Texas aan Uganda een tijdje geleden heeft dit niks te maken...
Dat de reclameborden voor condooms vervangen zijn door kuisheidsposters ook niet...
Dat Rouvoet dan richting het collegageloof flirt begrijp ik wel, die zijn helemáál niet door de humanistische wasmachine van Ome Pim gehaald (maar dat gaat La Hirsi ze leren *gniffel*) en Rouvoet cs maar gedeeltelijk merk ik.
Al denk ik dat ze bij het collegageloof minder moeite met die blow hebben.
Dat Rouvoet verder komt met menig moslim als het gaat over 'bescherming van het leven' (ik doel hier niet op bomb proof jassen) dan met mij begrijp ik goed.
Voor christenen op fora gaat dit zeker niet op.
Op fora heeft men het zowiezo gelijk over de verschillen ipv over de overeenkomsten, tot een onderwerp als 'bescherming van het leven' komt het niet eens, dat strandt al bij de goddelijkheid van Jezus...