Ga je dan zo graag naar de hoeren Raven?Raven schreef:Ik zie het al voor me, een jaar gratis naar de hoeren gedekt door je ziektekosten verzekering.
Dan zou je toch bijna ......
Turkije zal nooit bij Europa horen
Moderator: Moderators
Re: Turkije zal nooit bij Europa horen
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
-
appelfflap
- Banned
in tsjechie kun je gratis naar de hoeren.Raven schreef:Kitty schreef:Turkse minister: 'Homoseksualiteit is een ziekte'
Volgens de Turkse minister voor vrouwen en familiezaken, Selma Aliye Kavaf, is 'homoseksualiteit is een ziekte die behandeld moet worden'.
Ik zie het al voor me, een jaar gratis naar de hoeren gedekt door je ziektekosten verzekering.
je moet er wel bijnemen dat je prestaties gefilmd, verkocht en gestreamd worden
Raven pikt weer net het voor hem aansprekende eruit, en gaat weer eens voorbij aan de essentie van het bericht. Je kan natuurlijk overal iets ludieks van maken, maar je zal maar homo zijn in een land waar ze je als ziek wegzetten. Daar is weinig ludieks in te vinden. Je kunt je ook afvragen of je nog meer homohaters wil laten aansluiten bij Europa. We hebben al problemen genoeg met die er al zijn.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
-
siger
Volledig eens. En dan hebben we het alleen nog maar over homohaters. Hetzelfde geldt voor allerhande groepen en vrijheden. Zoals eerder gezegd: een groot deel van de moslims wil wel in Europa zijn, maar niet Europees zijn.Kitty schreef:Raven pikt weer net het voor hem aansprekende eruit, en gaat weer eens voorbij aan de essentie van het bericht. Je kan natuurlijk overal iets ludieks van maken, maar je zal maar homo zijn in een land waar ze je als ziek wegzetten. Daar is weinig ludieks in te vinden. Je kunt je ook afvragen of je nog meer homohaters wil laten aansluiten bij Europa. We hebben al problemen genoeg met die er al zijn.
Oh?Kitty schreef:Raven pikt weer net het voor hem aansprekende eruit, en gaat weer eens voorbij aan de essentie van het bericht. Je kan natuurlijk overal iets ludieks van maken, maar je zal maar homo zijn in een land waar ze je als ziek wegzetten. Daar is weinig ludieks in te vinden.
Ik vond de reactie van onze huisheks best aangenaam, het deed me denken aan het antwoord van Mr Humphries waarom ie zich in een X-rated cinema bevond; my doctor sent me there, therapy.
Nu kan je er om lachen, toen was je gewoon ziek.
De Grote Wonderbaarlijke Genezing van homo's kwam pas in 1973 toen de American Psychiatric Association besloot dat het geen ziekte meer was; 's avonds ging je nog ziek naar bed en de volgende ochtend was je genezen! Daar kan God nog wat van leren.
Sappig detail; tijdens het bekend maken hiervan zat de homoseksuele psychiater met een papieren zak over het hoofd voor de camera.
Het gaat me niet alleen om homohaters, het land lijkt niet klaar voor de EU.Je kunt je ook afvragen of je nog meer homohaters wil laten aansluiten bij Europa.
Maar dat was Polen ook niet.
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Inderdaad, nog meer foute toetredingen kunnen dus beter vermeden worden.Fenomeen schreef:Het gaat me niet alleen om homohaters, het land lijkt niet klaar voor de EU.
Maar dat was Polen ook niet.
Daarbij: Turkije is een onbeschaafd land.
Veel onbeschaafder dan Polen.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
* steekt tong uit*Kitty schreef:Ga je dan zo graag naar de hoeren Raven?Raven schreef:Ik zie het al voor me, een jaar gratis naar de hoeren gedekt door je ziektekosten verzekering.
Je snapt toch hoop ik wel dat ik de draak steek met de stelling van die Selma Aliye Kavaf ?Kitty schreef:Raven pikt weer net het voor hem aansprekende eruit, en gaat weer eens voorbij aan de essentie van het bericht. Je kan natuurlijk overal iets ludieks van maken, maar je zal maar homo zijn in een land waar ze je als ziek wegzetten. Daar is weinig ludieks in te vinden. Je kunt je ook afvragen of je nog meer homohaters wil laten aansluiten bij Europa. We hebben al problemen genoeg met die er al zijn.
Ik heb geen enkel probleem met mensen die homo zijn.
-
siger
Ik vind toevallig in de Washington Quarterly de schatting dat op dit ogenblik 5% van de Europese bevolking moslim is, en dat dit naar 15% zal springen als Turkije toetreedt tot Europa.
Hier is natuurlijk een groot aantal seculiere moslims onder, maar het is wel duidelijk dat; bij een eventuele toetreding van Turkije, de islam in Europa op slag verandert van een randverschijnsel in een hoofdstroming.
Daardoor zal de confessionele richting onvermijdelijk op alle beslissingen gaan wegen, en wordt Europa terug een traditioneel-conservatief werelddeel.
Hier is natuurlijk een groot aantal seculiere moslims onder, maar het is wel duidelijk dat; bij een eventuele toetreding van Turkije, de islam in Europa op slag verandert van een randverschijnsel in een hoofdstroming.
Daardoor zal de confessionele richting onvermijdelijk op alle beslissingen gaan wegen, en wordt Europa terug een traditioneel-conservatief werelddeel.
Hoe meet je beschaafdheid dan precies?Cluny schreef:Daarbij: Turkije is een onbeschaafd land.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Uit de krant:
De Turkse premier Erdogan beschouwt zichzelf kennelijk ook als de leider van miljoenen Turken in het buitenland. Zij moeten zich vooral niet teveel aanpassen aan hun nieuwe vaderland, maar wel politiek actiever worden en de belangen van Turkije behartigen.
Dat was zijn boodschap op een recente conferentie in Istanboel waar circa 1500 Turkse politici uit Europese landen aanwezig waren.
Erdogan herhaalde zijn uitspraak uit 2008 dat gedwongen assimilatie een misdaad tegen de menselijkheid is. Een van de Turkse sprekers op het congres verkondigde zelfs dat 'wij Europa moeten indoctrineren met de Turkse cultuur".
Nergens in Europa en dus ook niet in ons land, worden Turken of andere immigranten gedwongen om hun eigen cultuur en identiteit volledig op te geven. Wel wordt verlangd dat men integreert en volwaardig deelneemt aan de maatschappij. Turken zijn trots op hun afkomst, maar dat betekent niet dat zij een verlengstuk dienen te zijn van de conservatiefreligieuze regering in Ankara.
Erdogan lijkt zich met zijn oproep schuldig te maken aan ongewenste beïnvloeding van Turkse politici in Europa. Deze inmenging is koren op de molen van de tegenstanders van Turkse toetreding tot de EU. Onlangs werd Erdogan door Geert Wilders nog betiteld als 'een mafkees'. Wat nu wel gezegd kan worden, is dat de Turkse premier onverstandige uitlatingen doet die de integratie bepaald niet bevorderen.
De Turkse premier Erdogan beschouwt zichzelf kennelijk ook als de leider van miljoenen Turken in het buitenland. Zij moeten zich vooral niet teveel aanpassen aan hun nieuwe vaderland, maar wel politiek actiever worden en de belangen van Turkije behartigen.
Dat was zijn boodschap op een recente conferentie in Istanboel waar circa 1500 Turkse politici uit Europese landen aanwezig waren.
Erdogan herhaalde zijn uitspraak uit 2008 dat gedwongen assimilatie een misdaad tegen de menselijkheid is. Een van de Turkse sprekers op het congres verkondigde zelfs dat 'wij Europa moeten indoctrineren met de Turkse cultuur".
Nergens in Europa en dus ook niet in ons land, worden Turken of andere immigranten gedwongen om hun eigen cultuur en identiteit volledig op te geven. Wel wordt verlangd dat men integreert en volwaardig deelneemt aan de maatschappij. Turken zijn trots op hun afkomst, maar dat betekent niet dat zij een verlengstuk dienen te zijn van de conservatiefreligieuze regering in Ankara.
Erdogan lijkt zich met zijn oproep schuldig te maken aan ongewenste beïnvloeding van Turkse politici in Europa. Deze inmenging is koren op de molen van de tegenstanders van Turkse toetreding tot de EU. Onlangs werd Erdogan door Geert Wilders nog betiteld als 'een mafkees'. Wat nu wel gezegd kan worden, is dat de Turkse premier onverstandige uitlatingen doet die de integratie bepaald niet bevorderen.
Ben jij een stiekeme hetero die zich als homo voordoet om de verzekering op te lichten en- - -jamjam een jaar het hetero-beest uit te hangen??Raven schreef:Kitty schreef:Turkse minister: 'Homoseksualiteit is een ziekte'
Volgens de Turkse minister voor vrouwen en familiezaken, Selma Aliye Kavaf, is 'homoseksualiteit is een ziekte die behandeld moet worden'.
Ik zie het al voor me, een jaar gratis naar de hoeren gedekt door je ziektekosten verzekering.
Integratie is in dit geval slechts een wassen neus om simpele bevolking(en) op het verkeerde been te zetten als je tegelijkertijd een dienstplicht in Turkije moet vervullen/je taal behouden tegen iedere prijs/je Turk-zijn als verborgen racistisch argument naar voren kunt schuiven om stiekem apartheidspolitiek te bedrijven!(op straffe van eerwraak)Kitty schreef:Wel wordt verlangd dat men integreert en volwaardig deelneemt aan de maatschappij. Turken zijn trots op hun afkomst, maar dat betekent niet dat zij een verlengstuk dienen te zijn van de conservatiefreligieuze regering in Ankara.
Vooral moet op termijn dan de op de Islam georienteerde bevolkingspolitiek gevreesd worden die zgn. democratische (Turkse) meerderheden belooft.
Parasiterend op de rijkdom die Europa lijkt te vertegenwoordigen?(kinderbijslag uit de zakken v.d. Europeanen?)
Is e.e.a. niet een opzetje v.d. USA (als vertegenwoordiger van vele multinationals en hun aandeelhouders die oh zo graag consumenten willen zien [en goedkope arbeidskrachten natuurlijk] )
Evenals een krampachtig overeind gehouden NAVO (sinds de val v.d. USSR??)dat lijkt te zijn!(wapenexport)
In dát licht een precedentswerking valt te vrezen waar nóg zo'n kinderfokkend land extra van wil profiteren (Marokko!)
- collegavanerik
- Superposter
samenzweringggg, natuurlijk je hebt helemaal gelijk. Het is vast de sterke joodse lobby in de VS die in samenwerking met de fundamentistische christenen de islam willen verbreiden.fbs33 schreef:Is e.e.a. niet een opzetje v.d. USA (als vertegenwoordiger van vele multinationals en hun aandeelhouders die oh zo graag consumenten willen zien [en goedkope arbeidskrachten natuurlijk] )
Evenals een krampachtig overeind gehouden NAVO (sinds de val v.d. USSR??)dat lijkt te zijn!(wapenexport)
In dát licht een precedentswerking valt te vrezen waar nóg zo'n kinderfokkend land extra van wil profiteren (Marokko!)
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.