De echte katholieke paus

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

De echte katholieke paus

Berichtdoor collegavanerik » 06 dec 2005 12:56

http://www.truecatholic.org/

It is likely that most of you think that the “Catholic Church” now centered in Rome, in the Vatican, is the Catholic Church. Since 1958 (after the death of Pope Pius XII on October 9, 1958), the holders of offices there, have usurped the name of the Catholic Church from which they of their own free will departed. They left the faith, and therefore they left the Church that was founded by Christ on the apostles with Peter as its head. Their defection from the faith is something we must prove and that is the burden of much of the literature that you will find in this website.
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
collegavanerik
Superposter

Berichtdoor Sararje » 06 dec 2005 14:01

Ja die ken ik, ondermeer de vader van Mel Gibson is hier lid van als ik me niet vergis. Ik wacht nog steeds met smart op de herenigde vrijgemaakt vernieuwde kerk als je begrijpt wat ik bedoel. :D
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Sararje
Superposter

Berichtdoor Sebastiaan » 24 dec 2005 20:20

De naam true catholics doet me op de een of andere manier denken aan "THE REAL GHOSTBUSTERS" :lol:

De naam alleen al impliceert dat er ook nep catholieken bestaan. Moet ik de volgende keer als ik met een katholiek spreek vragen of hij een nep of een echte katholiek is? :lol:
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Sebastiaan
Diehard

Keer terug naar Christendom/Judaïsme.