Moderator: Moderators
Kitty schreef:De off topic reacties die niet meer over SIOE gingen heb ik verplaatst naar de babbelbox.
Edit Moderator Samante: Hier kun je die vinden
Zonde schreef:Nog iemand die melding maakt van censuur:
Kitty schreef:Dit is geen censuur, maar verplaatsing, alles is gewoon nog te lezen. En die verplaatsing was nodig omdat wij de discussies on topic willen houden, en het ging niet meer over SIOE vandaar. En ik vind het van weinig discussiekunde getuigen als u dan meteen begint te beledigen.
Zonde schreef:tekstschrijvert: Wat is uw mening over het feit dat SIOE weigerde mijn reacties te plaatsen?
Sararje schreef:Er zijn weer een paar volledig offtopic reacties afgesplitst en naar de babbelbox verplaatst, hier alleen nog over de SIOE praten en voor besognes met leden en/of beheerders, graag het babbelboxtopic gebruiken! Als hierop wordt doorgezuerd wordt het gezien als bewust offtopic gaan en zal mogelijk een tweede waarschuwing volgen.
Sararje schreef:je kan gewoon in de babbelbox reageren.
tekstschrijvert schreef:Sararje schreef:Er zijn weer een paar volledig offtopic reacties afgesplitst en naar de babbelbox verplaatst, hier alleen nog over de SIOE praten en voor besognes met leden en/of beheerders, graag het babbelboxtopic gebruiken! Als hierop wordt doorgezuerd wordt het gezien als bewust offtopic gaan en zal mogelijk een tweede waarschuwing volgen.
Ik beantwoorde een directe vraag van Zonde, welnu het moge duidelijk zijn dat dit forum geen forum mag heten. Jammer voor Zonde maar hij staat dankzij het welhaast stalinistische beheer zwaar in zijn hemd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast