Ik kon het niet laten om ook maar even te reageren, ben ook tweemaal geband daar maar de derde keer niet

De reden vond ik zelf uiterst humoristisch.. Ik had een aantal keer daar aangegeven dat ik het onprettig vond dat er steeds naar mij als kafir werd verwezen. Mij werd toen door iedereen op het hart gedrukt dat kafir helemaal geen scheldwoord was, laat staan beledigend, maar een doodnormaal woord zonder negatieve connotatie. Tevreden als ik daarmee was heb ik toen mijn afbeelding veranderd naar een afbeelding van een persoon met een t-shirt met daarop het woord kafir. Ik ben toen geband omdat dat beledigend was en mensen boze berichten hadden gestuurd naar het beheer (oid). Ik weet het, als er een prijs voor ironie was....
Enfin, aangezien de atheist spelen daar een risico is, ben ik dus sinds die tijd een vrome salafist (zolang ik op die site zit althans). Is niet eens moeilijk om te leren: beetje hysterisch gillen bij foto's van dode Amerikanen, boos stampen als je iets over Israel leest, en als mensen over evolutie praten gewoon knippen en plakken van een Harun Yahya site of je typt zelf wat onzin. Vergeet niet dat je een obscure naam moet gebruiken en niet zo moet typen als ik hierboven: het moet redelijk onoverzichtelijk en incoherent gebrabbel zijn met veel typefouten, anders val je gelijk door de mand. Een voorbeeldje:
FOUT:
Onlangs is deze interessante hadith mij ter ore gekomen, ik raad hem jullie zeker aan!
GOED:
hier is intresante link met haditsh laat maar weer zien hoe kuffaaar zijn
FOUT:
Ik vond het een leuke tekst maar ik begreep helaas niet alles en ik was het ook niet met alles eens. Hoe dan ook bedankt voor het geven.
GOED:
et was wl interesant soubhana allah ik moet goed kennis opdoen nog. moge allah ta'ala je belonen vor het plaatsen amien
FOUT:
Oke, dat was een waterdicht betoog, volgens mij heb ik het fout begrepen al die tijd. Mijn excuses!
GOED:
Moge Allah ta'ala onze kennis vermeerderen amien.. Allah (subhana wa ta'ala) weet het beste ...
FOUT:
Beste persoon, het is helemaal niet zo'n ramp wat je hebt gedaan, we zijn allemaal mensen, zelfs moslims, en die hebben hun momenten van zwakte. Veel sterkte ermee en kop op!
GOED:
amdoelilah. ... mashaAllah oeghti, moge Allah subhana Wa Ta'ala jou standvastig maken in jouw imaan
Ongetwijfeld heb ik soms een discussie zitten voeren tegen één van jullie hier maar ik moet ook aan mijn geloofwaardigheid denken :P Af en toe een hadith posten is ook erg gunstig en het bevestigt voor de rest dat je de belangrijkste islamitische vaardigheid (knippen en plakken van internet) goed beheerst. Het mooiste is dat je desnoods die hadith een beetje kan aanpassen zolang je het niet te bont maakt, vrijwel niemand controleert die dingen daar en dan kun je nog een lolletje hebben. Ik ben er in ieder geval altijd mee weggekomen!
Verder hou ik me op de vlakte. Af en toe een oubollig vraagje stellen (bijv. iets van 'mijn beste vriendin heeft een tas van winnie de poeh maar wij mogen geen dieren afbeelde hoe moet ik het haar zegge ze lijkt de laatste tijd soweiso het pad kwijt jonges ontmoet en estaghfirullah ik vrees dat zij ingefluistert word door de shaytaaaan wat moet ik doen?) en zo hou je het volk een beetje zoet.
Overigens moet ik bekennen dat ze een stuk netter eruit zien dan ze lijken, ik ben een schattig en vroom moslimmeisje op ontdekislam en ik moet zeggen dat ik behoorlijk word lastiggevallen door mijn vrome broeders daar soms! Als ze toch eens wisten wat voor onsmakelijke kerel ik in het echt ben...